Vad fan har hänt med blogg.se?

Försökte logga in och då kom det fram ngn skit om att man skulle skriva in ngt lösenord och ange namn... Starta om hela sidan och då kom jag in men allt ser jätte knasigt ut... Ajja... Jag hade det iaf trevligt med M även fast det blev en hel del snusk. När vi kom till cafét så beställde jag te och en sallad där man får bestämma vad man vill ha i. Dock spela de typ klubbmusik på hög volym så efter ett tag drog vi vidare och satte oss på café vanilj i Wasa. Där vart det mer te och kladdkaka med grädde... Men det slutar inte där utan jag impuls handla en 200g chips påse dessutom dom jag smällde i mig till filmen sen... Skitbra verkligen! Så var den dan förstörd... Imon är det jobb som gäller och det varar till nästa måndag och sen på tisdag ska jag se Avatar i 3D med Morfar! ^^ ska bli grymt kul!!! Lite sur fick över att jag har dubbel bokat mig på två fester nästa lördag (6e). Antingen åker jag bed till Helsingborg för att fira en komps eller så stannar jag i götet och går på en jobb fest... Jag vet faktiskt inte vilken jag ska ta. Dem i götet blir nog roligare men det är min kompis som fyller i Helsingborg! :/ Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Jo, det är ju sant.

Det vill jag dock inte skriva, eftersom jag är anonym..

Jag undrar också vad som har hänt med blogg.se helt weard. haha. <3

2010-01-28 @ 21:47:48
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0