tji


Sitter hos mormor och morfar, har bott här sen i går då jag inte kände mig säker att ligga ensam och vara sjuk. Jag var jätte rädd iförrgår att min hals skulle svullna igen helt bla. Men nu känns det mycket bättre, jag får ned vätska mycket bättre och även lite mat. Jag är på en svält diet kan man säga, fast utan att mena det. Jag har seriöst verklign inte fått i mig ngt pga att min hals har vart så dålig! Jo okej lite, ocj jag kan räkna upp de! Dettta gäller från Måndag morgon tills nu!

3 varma koppen
4 pannkakor
två små portioner med potatismos
lite bröd "kött" (Ni vet det vita mjuka)
lite glass
plus kanske sammanlagt 10 glas med vatten eller saft


och det känns bra på ngt konstigt sätt... Ja, jag har vägt mig och jag tycker inte om siffran... Kanske kan de här dagarna göra lite åt det? Men det tvivlar jag på då jag inte rör mig ngt i huvudtaget typ.. Men önska kan man ju alltid! ^^

jag vill gå och lägga mig men jag tror min mormor kommer bli förbannad på mig och börja klaga då.. "blablabla du kommer bara vakna sen blablabla" Visst de kanske jag gör men jag ska inte passa på att sova medans jag kan? Jag tycker det är jätte snällt av de att de ställer upp men jag behöver nog åka hem snart också känner jag.. Behöver vara för mig själv.

puss ska försöka blogg mer, måste hitta ngt att blogga om bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0