Svin. Kallt.

Palla... Fick sitta och vänta på tåget i över tjugo minuter... Mitt fel, javisst, men likväl irriterande. Tur att man har iFånen att leka med. Anledningen till att jag fick vänta även fast bussen passa klockrent till tåget innan? Film sug... Det finns en servicebutik som säljer gamla hyrfilmer som är ganska roliga. Köpt flera där innan, 3 för 99! ^^ dock ville jag prova att återigen ta ut mina konsert biljetter till Billy Talent nästa vecka då det inte gick igår när jag prova på ICAs ATG. Funka inte den här gången heller. Så jag kolla upp numrena igen på ticnets hemsida, men de stämde. Då jag kolla så det verkligen var hos ett ATG ombud som jag skulle ta ut det, och det stod det. Men det funka inte... Så jag kolla på deras sida om att ta ut biljetter och då står det att förbetalda biljetter ska tas ut hos ticnet ombud, men det står också att man ska kunna ta ut de på ATG ombud... Jag fatta inte riktigt för det var ngn liten skillnad där... Well well får väll åka till ett ticnet ombud och göra det istället, de kanske annars kan hjälpa mig mer. Usch har svullat de senaste dagarna... Det som börja så bra. Jag som hade gått ned ca ett och ett halvt kg de senast tio dagarna! Bajs... Är väll alltid så att det börjar bra och slutar dåligt... Måste ta tag i träningen också... Säga upp sats och fixa fitness24seven!

Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: åh tack så mkt!<3



Jag har oxå svullat de senaste dagarna:/

2010-01-28 @ 21:31:13
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Tess

äsch, skitsamma! kalorierna är looong-gone.

2010-01-29 @ 09:59:40
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: borninjune

sv. Hon har dessutom en sa jävla cool röst.



Sitter och försöker komma igang med skrivandet. Känns trakigt.

2010-01-29 @ 10:02:32
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: Raspberry

Svar: Det låter supergott! Min favoritjuice är ändå multivitamin :)



Ha så kul på konserten!

2010-01-29 @ 17:12:00
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0