På väg

Kunde gå lite tidigare idag vilket är lite skönt!^^ Ska nog hem och däcka i sängen med en gång! Dock så är jag sådär äckligt hungrig och allt gott som finns i världen bara flyger igenom mitt huvud! Har två äpple påsar jag kan äta men ska inte ta ngt annat! Jag är så stolt över mig själv för att jag inte har fallit för ngn frestelse på jobbet! Iofs så har jag inte vart sugen på ngt alls, eller sugen har jag ju vart men inte på ngt specielt:) Gud vad trött jag är, inte riktigt klokt. Jag hade tur att jag spendera mina sista slantar den här månaden på RC, de gjorde mitt jobb idag! ;P Varför ska det vara så jäfla kallt! Jag är så trött på den här snön och kylan så det inte är sant! Jovisst är jag glad över att det har vart snö, men kunde det inte vara så att det bara snöa under December och sen o Januari så är det vår!? För det är ju så att ALLA vill bara hoppa över januari och februari och gå direkt till mars och våren! Och kom inte och ljug nu om att ni gillar vinter, jag tror er ändå inte!;P Fan va bitter jag känner mig, men jag tål verkligen inte kyla, vill ha sommar, ljus och grönt året om! Ljus och värme gör dig glad. Sen att jag är bitter pga att jag inte har ätit så mycket kan ju vara en ledande faktor också^^ Jag vill bara hem, och om det hade vart möjligt, in i ngns armar! Ligga och mysa och pussas och smekas och... Nä för snuskigt, men ni fattar :P ge mig den!

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Okej, jag förstår. Ta hand om dej <3

Min relation till mamma är väl sådär.

Vi går inte in på "provata saker", fast hon säger typ 2 gånger om året att jag alltid kan prata med henne.

Men det pallar jag inte. Vågar lixom inte.

Ett tag så tjafsade vi varje dag, men nu är det inte alls samma sak. nu är det bara ett par gånger i veckan, kanske för att vi ser varandra så sällan.



Att tugga koffeintabletter kan nog vara anledningen. Det är ju koffein i det, och det är ju till för att sluta röka.

Kan du inte tugga vandliga tuggumin i stället ? ^^

<3

2010-01-19 @ 17:51:27
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Cookie

sv: Jo du har nog rätt:)

Vad duktig du är, min dag gick sämst:(

2010-01-19 @ 18:39:13
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jo jag vet, men kan inte sluta :/ det är så jävla skönt att må bättre när man mår så sjukt dåligt, även om det bara är för stunden. Synd att ärren kommer stanna kvar hela livet...

2010-01-19 @ 19:22:50
Postat av: -

Bra att du mår bättre i alla fall! :)

Undrar förresten vad RC är för nåt?

kram

2010-01-19 @ 20:50:08
URL: http://perfectionismyenemy.blogg.se/
Postat av: latzia

sv: det är dåligt just nu. Hade varit uppe hela kvällen. Kommer ner, mamma står och diskar, jag tar fram brödet, säger hej, hör att hon är irriterad när hon svara mig. Sen kommer det och hon typ skriker på mig att jag inte gör något. Men det har jag gjort, men det uppskattas inte.

Jag lägger tillbaka brödet i påsen och går upp, utan att ha ätit..

<3

2010-01-19 @ 21:40:42
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag gillar vintern förutsatt att det BARA är vinter i december, och då ska det vara RIKTIG vinter. Men restrerande 11 mån om året ska det vara vår eller sommar hahah.



Asså, brukar det bli vår redan i mars? Det är väl först i mitten av april man brukar kunna börja med ballerina och vårjacka.. eller är jag helt ute och cyklar...? (Jag borde börja skriva "väderdagbok" haha, så man vet vad varje månad har för temperatur och väder :P)

2010-01-19 @ 22:16:27
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0