mat

http://www.nyheterna.net/var/ostran/storage/images/nyheterna/kultur_noeje/haelsa/kvinna_onanera_mera/ef954b92_e7e5_4119_a7f9_b342f3061433_jpg/4046664-1-swe-SE/ef954b92_e7e5_4119_a7f9_b342f3061433_jpg_article_large.jpg



En halv förpackning med vaniljglass med krossad choklad i (ICA)
En HEL förpackning med tunnbröd
En actimel
Två color. En burk och en liten söt flask cola
Lite mos som mormor gjorde åt mig härom dan

Usch, allt detta på en dag tan att ha rört mig... jag måste börja röra på mig! Gå u och gå, gym, ngt... Men vad kan man göra när man hämtar sig från en rejäl halsfluss och håller på att bli ordentligt förkyld istället? Vågar jag kanske gymma imon? Jag borde iaf gå upp tidigare men då måste jag somna tidigare och det kan jag inte>.< shit...

Såg på G.I. Jane förut, sjukt bra film och fan så gärna vill jag ha hennes muskler! Får mig att vilja gå till gymmet med en gång och få upp mina! Hehe jag som inte har ngt tålamod med det :P Men fan va nice det skulle vara om ajg skulle kunna ta och göra riktiga armhävningar! Har aldrig kunnat göra det antar att jag har för svaga armmuskler :P

Well well ska se på bröderna grimm nu, kolla mitt ansikte och smörja in det så att jag blir av med min torr eksem mojse thing... Har lite lust att duscha också men det skulle bara göra så att jag börjar onanera och jag känner inte att jag orkar, har tid och mina hand måste få vila en dag till. ( När man håller munsstycket så börjar det gräva in sig i handen. Ju skönare det blir, dessto hårdare håller du och dessto mer smärta får du i handen.) Ajja det är värt det men som sagt så orkar jag inte nu^^
Det är ju lite mysigt att duscha på gymmet. INTE att kolla på alla halvnakna tanter som duschar sig ÖVERALLT! (Kommer ihåg en asiatisk 40årig tant som verkligen ställde upp benet mot väggen och tvätta in hela sin fitta... inte fräscht) men att... nja jag ve inte riktigt vad som r så mysigt. Kan det vara att det känns så skönt efter att ha tränat, att man verkligen tar hand om sig själv och njuter av att bli ren? Kanske det kanske^^ Åh jag vill träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0