Jag har slutat att ha koll...

... På det jag äter... Inte bra, måste sluta! Var så dum som åt pommes och milkshake plus Kina puffarna i morse! Vad är det med mig? Varför har jag slutat att ha kontroll!? Måste sluta, det gick ju nedåt! Skulle... Jag vet inte... Jag mår illa. Jag vill vara hungrig. Jag vill kunna bota min hunger med bara te. Jag ska upp till norpan på tisdag, eller det kanske blir till farmor och farfar först och sen norpan, är inte säker än... Ska träffa E som jag hade sex med i somras, på en fika och så ska jag träffa Jo, min nyktra alkolist kompis. Har haft sex med honom också men det var runt ett och ett halvt år sedan. Vi är bara kompisar och det är inget jag vill riskera bryta genom att ha sex igen! Fan måste verkligen ta ut min biljett till fredag! Är så mycket som jag behöver göra verkligen>.< usch behöver ta tag i allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0