God natt

Ska försöka sova nu, är faktiskt riktigt trött och orkade inte ens se hela pirates of the carribbean 2. Kanske inte är så konstigt om jag är trött om jag har gymmat idag och specielt på ingen mat! Men efter att jag hade vart hemma ett tag så lagade jag makaroner med tonfisk röra och åt en och en halv skål av det, resten har jag lagt i en bytta som jag ska ha med mig till jobbet imon, åhej och hoppas att jag kommer äta det! Nu när jag tänker på det så skulle jag behöva packa ned socker också, om jag skulle få för mig att äta gröt till frukost! Jag tänkte på det här med förutbestämt öde, som jag sa till Dani att jag trodde på. Det gör jag också, det får mig att hålla mig kvar på jorden, tanken på att det finns ngt specielt för mig där ute... Men det är bra jobbigt också, jag vill inget annat än möta den förutbestämde för mig, och sen finns ju alltid tanken på att det är förutbestämt att jag inte ska ha ngn och det är riktigt jobbigt. Men det måste det ju finnas! Jag lever nog för mycket i framtiden, tänker att snart händer det och att det bara handlar om tid, när jag kanske igentligen behöver leva nu för att få en framtid! Det är inte lätt när det är svårt. Önska mig lycka till nu att jag vaknar av mina larm imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0