God morgon igen

Gosh jag är uppe tidigt idag! Men det känns jäfligt skönt, för nu vet jag att jag kommer vara med om ALLT solljus! Jag är uppe såhär tidigt pga läkaren. Min mormor tror att jag ska kolla upp halsflussen och tyckte det var jätte br att de boka ett återbesök men det hon inte vet är att jag har haft den här tiden en månad innan, alltså långt innan halsflussen. Visst jag kan nog kolla upp halsflussen också, lika bra, men det viktigaste är ju att kolla min medicin så att det blir bra med den och så. jag tror att jag kommer fortsätta på det jag har, förhoppningsvis kanske få lite mer sömntabletter, det är så himla skönt att kunna sova och känna sig riktigt rejält utvilad!!! Ja, de är nog beroende framkallande och ibland, som igår, så måste jag ändå ligga och dra mig i två tre timmar. Men det är de alla gånger, majoriteten, när jag får somna inom tio minuter som räknas! De är alla de gånger, majoriteten, som jag vaknar upp och känner verkligen att jag har fått sova som räknas!

Så idag bryter jag träningsmönstret, det icke existerande, och går till gymmet. Ska försöka ta det lugnt med tanke på att min hals inte mår sitt bäste än. Tror det kan ha med förkylningen dock? Ska ta ngn panodil eller två och se om jag känner mig bättre. Ska ta och köpa RC när jag är i stan också! Får mig på bättre humör^^ Dock så kommer ju alla mina sista pengar ryka till det gär :( Inte så jätte kul och det är två veckor kvar till lön och jag tror inte att jag kommer få mina pengar som M har lånat mig... Det är ju ändå runt en femhundring hon är skyldig efter att jag har köpt vin och så till våra vinkvällar... Plus då räknar jag inte med våran middag som jag stod för... Hon kan vara jäfligt bra på att få saker som hon vill... Det jag är rädd för att hon kommer börja bortförklara sig och jg inte kommer få alla mina pengar... Önska jag kunde stå upp mer för migsjälv ibland.

Nu frukost, sen vagnen till tant tablet.

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Du är ju inte gamal! Du är ju ung och fri! Du har ju ett helt liv framför dig! =D

kram!

2010-01-12 @ 17:28:00
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: borninjune

Du vet du vad. Det har varit en skitjobbig tid med min pojkvän och jag önskar inget annat än att det kan bli stabilt igen. Om du är avundsjuk sa maste jag trots allt säga att det har varit nära att kippa sa manga ganger och det har gjort sa jävla ont.



Ibland har jag ocksa sjuka drömmar. Men den värsta är att jag maste ga om sista aret pa gymnasiet. Jag har velat ansöka om en studieplats pa universitetet och först da märker jag att jag inte tagit studenten. Later kanske inte sa farligt men det är min ABSOLUTA MARDRÖM.



Sick...

2010-01-12 @ 20:38:57
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: Ebba

Låter ju inte så bra att de är beroendeframkallande...? Finns det inget annat alternativ? :(



Ifall du kommer igång med träningen så kanske det kan hjälpa, har läst att träning motverkar sömnproblem, men det kanske inte gäller alla typer? Fråga din läkare iaf?



Ush, hatar sånt där jag med, lånar man något ska man ge tillbaka/betala tillbaka på en gång självmant... Det får mig att känna mig så girig och sniken att behöva "be/tjata" om att få tillbaka saker och ting... Haha, det här är så sjukt löjligt, men har fortfarande inte fått tillbaka 150 kr som L lånade av mig när vi gick i 9an - dvs typ 6 år sedan. NU bryr jag mig inte, men när man gick i 9an så var 150 kr ändå "rätt mycket" pengar, och eftersom jag aldrig har frågat henne, så har jag aldrig fått tillbaka dem. Nu låter jag bitter, det är jag inte haha, jag menar bara på principen. Jag ber aldrig om att få tillbaka något - jag FÖRVÄNTAR mig att den som lånar självmant ska ha tillräcklig moral för att ge tillbaka utan påminnelser elelr tjat. Har inte alla fått lära sig det av sina föräldrar eller....? :S



Hur gick träningen? :D Träningsvärk :P ?

2010-01-12 @ 22:17:43
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: P

Tipsa om mättande, kalorisnåla måltider i min blogg! :)

2010-01-13 @ 11:11:16
URL: http://supermodelthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0