Fuck it...

Ysch trött, men inte lika trött som igår. Väntar på att en kompis ska komma över och hämta min dammsugar som hon ska låna, sen ska jag gå och lägga mig. Vet ni vad fan som hände idag eller!!! Jag boka ju min date med den här killen på fredag för att jag ska ha mens nästa vecka och vad fan tror ni jag får idag hah! MENS SÅKLART!!! Fan också :( ajja får bara mysa då... Maten har gått helt okej idag också! 2 påsar morötter, 2 apelsin juicer och en macka bara bröd vart det på jobbet, hemma kunde jag inte hålla mig så det vart nio fiskpinnar med. Har inte lagt in det på min vikt koll som jag har som en app på fånen, men tror att jag ändå kommer hamna inom mitt mål för dagen som är på 1430kcal. Well well

Kommentarer
Postat av: danni

du verkar så himla duktig. <3

2010-01-27 @ 09:28:02
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0