Oh Lord have mercy!


Sitter och stirrar på tangentbordet. Tycker att jag borde ha massa att skriva om, det känns som det, händer inte så mycket i mitt liv men en hel del i min hjärna! Men ändå så kommer ingenting. Min dag har vart välldigt meningslös, ajg har bara legat i soffan och sett på tv, ända nyttiga jag har gjort idag är att ajg har laddat ned ett antivirus program igen, mitt andra gick ut... Annars så har jag bara hunnit se på cirka ett program sen jag gick upp känns det som, det handla om en fallskärmssoldat som bytte kön. Var faktiskt ganska intressant, det ända som saknades var hur hennes liv efter bytet vart, man fick bara se innan.

Jag åkte då aldrig och tränade som ni kanske har märkt. Kände det kanske inte var så bra att göra det ändå! Kanske kan ta och träna efter att jag har vart hos doktorn på tisdag, ska upp tidigt till doktorn så då passar det bra! ^^ Jag vill verkligen ta mig dit, men jag vill inte bli sjuk igen! Jag vänder bara på dygnet då :( Jag önsk verkligen att jag var en morgonmänniska! Nu känns det som att jag inte får tillräckligt med sol ljus! Jag längtar everkligen till sommaren och solljuset! När man kan sätta sig på balkongen klockan åtta-nio och det är fortfarande ljust ute! Så himla skönt!

Är det mörkret som gör så att vi känner oss mer ensamma?

Kommentarer
Postat av: borninjune

Hmmm det är en bra fraga. När det är ljust längre känns det som att jag har mer tid och kan därmed göra mer saker (även med andra). Men jag kan tycka att mörkret är mysigt ocksa. Älskar att tända ljus och krypa ihop i soffan.



Jo, det är ok faktsikt. Är väldigt sparsam med att säga att jag verkligen mar bra, för jag är sa rädd att det da händer nagot som förstör allt. Men jag känner att jag är pa rätt väg.



Pojkvännen och jag var ute pa eftermiddag och gick. Och pratade. Allvarliga saker. Känner mig rätt slut i huvudet. Kollade igenom lite saker inför den ena tentan pa tisdag men jag känner att hjärnan strejkar lite för tillfället. Tror att jag förstar det mesta av innehallet, fast att vara säker innan kan jag absolut aldrig vara.

2010-01-10 @ 17:59:52
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: latzia

sv: Okej. jag kan förstå. Man hittar nog inte den rätta nyckeln med en gång. Och det kanske är bra. jag vet inte. Men att hålla på att leta efter den "rätta nyckeln" är inte roligt heller.. om du förstår vad jag menar.. Tack för din fina komentar, det känns skönt att du förstår <3la

2010-01-10 @ 19:25:15
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: H

Hej vännen! Har saknat dig!

Du behöver inte ursäkta dig, jag har inte läst någon annan blogg än min egen på veckor, ibland orkar man bara inte.

Det är faktiskt ganska bra med mig. Med dig?

Hah, nja. Det är väl mera myskompis tror jag.

Jag vet inte riktigt än. :p

Du då, hittat någon? ;)

Kram!

2010-01-10 @ 20:04:01
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0