Condeco

Träningspasset slut och det är även jag fast jag inte var där så länge som jag brukar, men jag kände att jag inte skulle ta i för mycket då jag inte hade ätit ngt mer än bananen och Actimelen. Jag trodde jag seriöst skulle spy efteråt, tvingade verkligen ned bananen jag tog efteråt mot min vilja men det känns mycket bättre nu! ^^ Väntar bara på att mitt te ska svalna så ska jag avnjuta det också.^^ Vill inte åka hem! Jag vill sitta här sålänge jag kan men vet inte om jag pallar. Kanske borde få tag på ngn och dra de hit men vem? Fan, hatar att vara så dålig på att vara social, varför ska det vara så svårt?

Kommentarer
Postat av: borninjune

Har du ibland faser da du är mindre "social", da du inte ORKAR med andra människor? Jag har det för jämnan. Skäms nästan eftersom det är mina vänner.



Mitt matschema haller jag pa och planerar. Vill inte ha ett fastlagt, alltsa att jag varje mandag äter ... och varje tisdag ,,, och sa vidare. Vill kunna skapa ett flexibelt schema där jag ända vet precis hur jag fördelar maten trots att det är flexibelt.

2010-01-18 @ 17:02:24
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0