Babysitta

Har inget att göra, börjar jobba om en kvart och har redan förberett det mesta redan. Kör Billy Talents senaste skiva i hög talarna, hoppas att killen jag ska jobba med nu på morgonen kan stå ut med det. ;) pepp pepp pepp på konsert! Jag vill att det ska vara nu! Jag vill att de ska se mig i folkhavet! Hahaha kom på en text rad från nine inch nails låt getting smaller: I'm just a face in the crowd Nothing to worry about Not even trying to stand out I'm getting smaller and smaller and smaller And I got nothing to say It's all been taken away I just behave and obey I'm afraid I am starting to fade away Helt tvärtom kanske men men... Nä nu får han komma! Kan inte babysitta dörren mer! Våran dörrklocka är sönder och han kommer inte in om jag inte öppnar åt honom. >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0