8/1


Det känns som att jag har ett långt sår i halsen, inte så jätte kul precis men det håller mig borta från en hel del mat. Jag kan få i mig pannkakor iaf. Vet itne vad mormor har i sina pannkakor men de är tunna så man kan "äta fler" av de än mina så att säga. Jag gör jäfligt tjocka. En konstig grej är att jag har fått svullet tandkött!? Jag brukar alltid få det när jag äter ngt vasst som kan rispa emot eller när ngt fastnar, men jag har ju inte ätit ngt! Jätte konstigt verkligen.
Jag börjar bli trött på det här kliandet också efter mitt eksem. Eller är det eksem? Vad annars skulle det kunna vara? Vita prickar (som nu börjar förvandlas till röda)  i hela ansiktet förutom på ögonlocken och kinderna, runt hela halsen specielt i nacken, bröstet och runt tuttarna och lite på ryggen och nedåt lite på magen... Jätte atraktivt liksom! Det är nu man ska ha en kille som tar hand om en och säger "Men älskling du ser jätte söt ut ändå! Ta du bara lugnt så tar jag hand om allting!" Istället för en mormor som säger "Äh ryck upp dig! Det blir nog bättre i mor ska du se!" Hon blev skitsur i morse dessutom när jag inte kunde dricka precis när jag vakna... Vwt intw riktigt varför? Jag vakna och kunde knappt svälja, då är inte precis min första tanke att jag ska dricka ett stort glas med saft precis. Efter tio minuter efter att hon hade gått så satte jag mig upp och tog pillrena iaf sen lade jag mig ned igen. Två timmar efter det så kunde jag gå upp och dricka lite till.

jag sa att jag ville åka hem imon. Tror hon blev lite ledsen, har nog saknat att ta hand om ett "barn", det är ju så hon ser på mig, ett barn. Jag kan ta det i en dag eller två men sen pallar jag inte mer. jag måste få vara mig själv och orkar inte bli behandlad som om jag vore tolv. lägg till 10 år på det så får ni min ålder (minus ett halvår^^) Jag längtar hem där jag kan få vara mig själv, gå runt och prata för mig själv, städa lite och bara ta det lugnt och inte behöva tänka på ngn annan, i den mån att jag inte vet vad jag får och inte får göra. Visst det är jätte skönt att slippa diska efter sig men det ger mig också skuldkänslor, det känns ju verkligen som att de vil ha ngt tillbaka, så är det ju med min mor liksom och vem annars skall hon ha fått det ifrån?
Men men, jag åker hem imon. Punkt slut.. Behöver byta pyamas och pyamas byxor, har inga andra pyamas byxor men hemma kan jag gå runt i bara trosorna utan att känna mig dum iaf!


Btw, jag kommer ihåg att jag såg ngn bild på Miranda Kerr från Victorias secret fashion show och min blick fastna mellan hennes ben. Ja vet, det låter jätte snuskigt men jag kunde inte låta bli för det såg ut som ett W och jag blev glad! hahaNgn mer som har en fitta som ser lite special ut! ^^ Min är dock lite värre då det är de inre blygdläpparna som är större och får det att se helt tycoon ut... Om jag skulle haft pengar så skulle jag.. först och främst gjort en bypass och fettsugning men sen skulle jag nog ha opererat så att det ser lite mer stabilt ut där nere.. Har inte vart säker på hur mitt underliv ser ut sen innan det börja "växa". Ja vet ja vet... Allas ser annorlunda ut och det finns nog värre, men kan jag inte få lite större yttre och lite mindre inre tack!
jag har faktiskt funderat lite smått på en piercing där nere! :O jag som aldrig skulle ha kunnat tänka mig ngt sånt för bara ngra månader sedan (Har alltid tyckt att det är läskigt och onödigt) men så när jag skulle köpa en ny ring till min läpp (Min juklapp till mig själv! Förutom Billy Talent biljetterna^^) så såg jag på ett podium de hade hur man kunde pierca sig och att göra det i ände på V längst ned är nog faktiskt ngt jag skulle kunna tänka mig! Men jag skulle inte kunna göra det på Barberella där jag gjorde nacken, Killarna är waaaaay too söta för att de skulle få kolla på mitt underliv i ngt annat syfte än sex! (Snälla ge mig de!)

Jag måste förbättra mig! NU är den svåra perioden förbi och jag måste rycka upp mig!! Börja träna och ta tag i allt igen! För det är ju verklligen så att hösten är hemskt och man pallar inget (Big creds till er som gjorde det! Ebba du vet att jag pratar om dig <3 ) Skulle vilja ha en kompis att träna med, ngn i gbg som tränar på sats som klarar av en latmask som jag? Skulle faktiskt vara kul att träffa ngn ny och börja träna med den personen, läskigt, men kul! ^^

TRUE-LOVE.jpg TRUE LOVE image by dorocuore


Nä nu ska jag nog lägga mig. Kl är bara åtta men jag pallar inte mer just nu. Gosh jag kommer sakna morfars tangentbord, för nu bär det av hem till mitt med en icke fungerande mellanslags tangent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0