borta bra men hemma bäst.

Nu har jag vart borta hur länge som helst och har en hel del att berätta om den här tiden!

Börja med att jag har ju kommit tillbaka till gbg och donken. Flyttade ju in hos mina morföräldrar vilket inte var så värst lyckat men det är ngt med mig och lägenheter! Jag har världens tur med det! Va blir det? efter en och en halv månad så får jag napp liksom! Och nu i början av december så flyttade jag in! Nu sitter jag här i min tvåa på 70kvm, har inte fått mina grejor ordentligt än, föräldrarna hjälper mig med det efter jul så jagsover på en luftmadras med två xtra madrasser. Men det är skönt att bo själv igen! Fick min dator tillbaks idag också! Ävn fast den är sjukt seg så är det skönt att ha den! ^^

Det var boendet! På jobbet funkar det också! Ska byta restaurang, men stannar inom koncernen, och kommer jobba ett litet snäpp över det jagjobba som förut! Jag ser faktiskt riktigt mycket fram emot det! ^^ Ska bli kul med lite omväxling!

Socialt så har jagblivit lite duktigare! Jag har ju alltid varit ganska osocial men jag kände att jag behövde ta tag idet och gjorde det! ^^ Träffat kompisar över fika, nya och gamla och jag har gått ut lite mer än vanligt^^ Just nu har jag inga pengar så jag kan inte just nu :( Men när jag får pengar så vill jag ut igen!
Hängt på en kompis och hennes killes vänner, sjuuukt kul! Träffade nästan en kille genom det men det vart pannkaka av det hela. Första gången vi träffades så hångla vi, prata lite och det var nice. Förutom att när vi åkte hem samtidigt, samma vagn,samma håll så dissa han mig rätt och slätt när han skulle av på sin hållplats... well well tänkte jag och sket i det den gången. Var ute veckan efter också och lyckades träffa honom igen. Dock den här gången börja han med att typ undvika mig för att sen när vi sitter ich snackar berätta om sitt ex som han inte har kommit ifrån än ordentligt... Om inte det var nog så när jag sa att jag fatta det och att vi då itne gör ngt så börjar vi små skoja och jag stänkte vatten på honom. Han blev SKITSUR!!! Och jag blev irriterad på honom för att han blev sur! Va fan liksom, det var på skoj! Han lugna ned sig efter ett tag och vi drog med hans kompisar föratt käka och sen drog vi oss hemmåt. Det konstiga var att vi gick och höll handen hela tiden men sen när vi är i stan och orkar inte vänta på vagnen och tar taxi så rå dissar han mig igen och sätter sig längst fram utan att ens fråga mig! När han går av kallar han mig vid fel namn och inte ens tittar på mig! Inget att ha med andra ord!
Dock så har jag spanat in en av killkompisarna (slampa jag;P)  prata mer med honom en idioten till kille den andra kvällen liksom och vi har mer saker gemensamt! ;)

Vikten är en annan historia.Har inte riktigt koll på den då jag inte har vägt mig på en månad ca. Men innan dess så gick det inte så bra ändå... Jag måste verkligen komma igång med träningen! Suger verkligen på det och ciggen gör det nog inte bättre ;) Men det håller mig borta från onödiga småsaker på jobbet närjaghar mina raster! Jag kör på appen shapeup på min iphone fortf för att hålla koll på hur många kcal jag käkar. Jag suger>.<Visserligen så försöker jagäta under 1200 per dag men ändå... kan lista senaste veckans kcal:
mån:2466 tis:1038 ons:943 tors:1481 fre:1275 idag:1840
Sen så borde jag nog räkna med mer saker som kaffe men jagär dålig på det! >.<

Det är lite vad som har hänt senaste tiden håll tummarna för mig att jag kommer orka uppdatera mer nu!;)

Måste också säga att jag blev så glad för kommentarerna som jag hade fått! Ni vet vilka ni är!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0