"I need you probably as bad as I need another hole in the head"

Jag har inte gjort så mycket idag... Gått lite på stan och köpt två nya böcker. Sista delen i Christopher Paolinis serie "Arvtagaren" Eller Eragon böckerna som det kan kallas också^^ och John Ajvide Lindqvists senaste bok! Nomnomnom!
I matväg så har jag ätit pannkakor och en kopp te. Illamående och en stor klump i magen senare så vet jag att jag inte kommer kunna äte ngt mer idag! Jag har fått ett slags illamående efter att jag har ätit en stor portion mata v pannkakor eller pasta och det håller i sig i flerar timmar efteråt. Vet inte rikitigt om jag ska skratta eller gråta åt det men det håller mig borta från annat dumt iaf...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, antar att det kommer med tidendå jag har vart borta ett tag. Måste vänja om mig! ^^
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0