Jäfla fetto!

Vad tror folk när de ser mig bakom disken? Fetto donken hora? Det känns som att jag vaggar fram, spelar ingen roll vad jag äter, jag går upp... Byxorna är för tighta och på jobbetsnodde jag ett par byxorsom är 36/34 från ngn. De sitter extremt löst men jag behöver de då de andra gör det ont av... Jag trivs inte i min kropp, jag är tjock. Seriöst! BMI:t ligger på 24.5, det är nästan övervikt. Vad fan hände! För en månads sedan vägde jag 68-69kg och nu ligger jag på 71-72!!!! på en månad! Hej tröstätar period. Tur att det gått hyfsat idag iaf...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Stl 36 är ju absolut inte stort!!!



:( Vad är det som bekymmrar dig och får dig att vilja tröstäta? Du skriver inte så mkt nu, vet inte vad jag kan säga för att hjälpa dig eller stötta dig :(



Hör av dig om du vill prata, massa kramar

2010-04-17 @ 19:08:15
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

storlek 36 är ju inte stort. 38-40 är ju normalt?

2010-04-18 @ 17:47:42
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0