Vad hände idag? Inget typ ju! Skyller på spårvagnen.



  
  Resten av kvällen idag så har jag packat inför london, tod en bra stund då ajg var tvungen att checkaallt! Ville ju få med mig allt liksom^^ Nu när jag skriver det så kommer ajg på att jag måste lägga ned passet, ladda podden ocinte glömma mina jobb nycklar ^^ Tjena asså! ^^  Tänk om jag hade glömt passet liksom... Sen har jag lagat gryta och tomatsås som jag ska frysain till när jag jobbar nästa gång. Jag vartvungen att göra ngt med alla grönsakerjaghar liksom, har fortf kvar avokado ochaubergine, ett halvt salladshuvud och mix sallad.. Salladerna tänker jag slänga men är det ngn som vet vad jag kan göra med auberinen och avokadon? Jag gillar inte rå avokado, har ätit det en gång ;P och aubergine har jag aldrig ätit!!! HJälp mig!

   Jag är ganska hungrig men jaghar ingetatt äta... Både bra och dåligt... Dåligt då jag mår skit avdet, bra för att jagbehöver en uppehålles dag... Menjag ärverkligen jätte jätte sugen! Inte sådär kurrande hungrig så att jag kan spy men jag bara vill vill vill äta! Visst att det skulle vara gott med ngt onyttigtm en jag känner mig sugen på ngt matigt! wtf liksom.. såklart jag itne harngt då liksom:P

   puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0