Trötter och butter men ingen orker.


   Kommer åka och träna imorgon istället för idag, tränade igår.Dessutom var ajg uppe från halv sju på morgonen till 2 på natten pga att ajg jobba sent och skulle till tandläkaren på morgonen... jag är aptrött just nu!! Hoppas dock att det blir bättre sen när jagska jobba.. Tar nog med mig Rc så att ajg absolut inte glömmer ta de, lär nnog behöva de big time idag! >.< Lite ledsamt idag dock, sista gången som ajg stänger med en tjej, vi skulle igentligen gå ihop mendet blev lite fel så istället så ska jag gå med Jo om ni kommer ihåg honom... Jupp killen som fick mig gravid>.< Hoppas det går bra, han verkar respekter a mig iaf mer än vad han gjorde i början ochlyssnar på mig. Måste bara ha extra koll på honom då hankan vara lite slarvig... Men det ska nog gå bra, inget groll efter aborten och jag tror han är glad att jag "Godkände" hans nya flickvänn från jobbet. Jag har inga problem med honom och jag hoppas att han ite har ngra problem med mig..

  Ska iväg mot jobbet snart så att ajg hinner handla innan, ska inhandla lite till sallader som ajg ska börjat ta med mig hade jag tänkt. Jag var faktiskt duktig igår ochåt soppa påmigrast!! Creds till mig! Men de credsen försvann innan jobbet då det blev en fiskburgare och mozza sticks >.<Fårse hur det går idag! Idag inga bullar what so ever! Tycker inte det ens är gott liksom! Ingen Paj heller! Fan jag saknar verklgien att vara medarbetare för då drog man sig för att äta! >.< Men om ajg skriver ut en lista på varje dag och signar om jag inte har ätit ngt så kanjag spara på signaturer! Det kanske känns peppande då jagser hur många gånger jagtagit med mig mat istället! ^^
   Måset också prova på att göra de stora sopp förpackningarna här hemmaockså!

   Usch jag är lite smått hungrig nu också! Ska ta resten av min yoghurt med linfrön i som frukost! Tack Gusten och Ebba för att ni sa att man itne ska äta mer än två msk per dag av linfrön! Hade verkligen ingen aning om att de var så giftiga! >.<

   NU mot jobbet och handla!

   kramar

Kommentarer
Postat av: thinbeauty

sv: japp, kämpa på att hålla dig borta ifrån mat som är onyttig liksom, om det inte funkar är det bara att börja om igen. du sa ju att du älskar glass, prova att trappa ner på det, lite i taget, så vänjer du dig till slut att inte äta glass :)



haha, joo, jag rekommenderar att du har sällskap x) förresten, billy talent är ju hur bra somhelst, glömde skriva det i förra kommentaren :p



var det jobbigt att göra abort? förlåt om det är en känslig fråga, du behöver inte svara.



ha en underbar kväll :)

puss<3

2009-09-22 @ 18:09:11
URL: http://thinbeauty.devote.se
Postat av: Mikkan

Fy vad svårt! Det ända som måste vara värre är väl att jobba på fik. Men bara för jag tycker de är godare än McDonalds ^^ Men de måste ju vara jättefrestande... Kom ihåg när jag praktiserade på dagis, och de var mellanmål stup i kvarten. Alla åt jämt!



Vissa har tur, jag håller iaf tummarna att mina tuttar inte förintas, haha ^^



Jag är 177 cm. Själv ?



Tycker de är både bra och lite dåligt att ha en tränakompis. Kan ju såklart peppa än att gå när man egentligen inte orkar. Så vill man ju inte hanma efter. Men nackdelen är väl att man känner sig tvungen att gå ifrån gymet när dom vill, man kan som inte träna i 3 timmar om man har lust ^^

Fast de är väl bra att inte blir för besatt antar jag ...

Kramar :)

2009-09-22 @ 18:29:10
URL: http://mittvardagligaliv.blogg.se/
Postat av: ebba

Jag kämpar på med att varje gång jag tänker en negativ tanke säga till mig själv att så får jag inte tänka, och "tvinga" på mig en positiv tanke istället. Tex som i skolan idag ploppade ju alla varianter av "fan vad fet jag är, fan vilka stor lår jag har, fan vad ful jag är alla andra är ju så söta" - och varje gång så slog jag bort det med "nej nej, jag kanske inte är Adriana Lima men jag är lika söt som de andra tjejerna här inne! Jag är inte tjock, jag är helt normalviktig och normalstor, det är bara jag som tycker att jag är tjock". Det värsta är ju att jag slänger bort så mmycket tid och missar viktiga saker på lektionerna eftersom jag "flyter iväg" i mina egna tankar och bara jämför mig med alla andra tjejer i klassen. Lär jag mig att hålla dessa tankar borta kommer jag kunna lära mig SÅ mkt mer i skolan! Så jag måste verkligen lära mig att hålla alla dessa negativa tankar borta, iaf i skolan! Ok att de kanske inte komemr försvinna när man klär på sig/i duschen/i provrum osv - även friska människor får ju bikininoja i provrummen... men det är ju fan inte normalt att hålla på att få panik i klassrummet över sina feta lår när läraren pratar juridik lixom... :/



Du är SUPERDUKTIG som gör sallader och soppor!! Grymt bra :) Hur känns det att jobba med honom... pratar ni eller så? Har han sagt nått..? Jag menar... ush, det var ju fan inte kul för dig att gå igenom det dära och att se honom kanske väcker obehagliga tankar o känslor till liv...?

2009-09-22 @ 20:55:12
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: Skinny

Jag visste inte det där om linfröna!

ha en bra dag !

2009-09-23 @ 13:07:56
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Gusten

Har nyss hittat din blogg här i virrvarret av bloggar. Om du inte är medarbetare, är du skiftledare då? Har också jobbat på mcd :P

2009-09-23 @ 19:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0