Sorry.. blev lite välsent >.<


Kanske hinner svara imon innan jagåker till jobbet, nu blev det lite välsent med baket,dusch ochhandling ochshit... Jag är nog världens brightaste människa dock! Jag Skulle gör kladdkakemuffins, köpte kakao ochmjöl, visste att ajg behövde mjöl men osäker på kakaon. Köpte ströbröd för det tänkte jag att man behövde... Köpte margarin då det inte har existerat margarin i min kyl på ca ett år, kommer hem och inser att jag redan har kakao och ströbröd. Ganska lite kakao men det skulle räcka men typ en hel förpackning med ströbröd... Börjar göra smeten och ser då att ajg itne har ngra muffins formar avngt slag förutom knäck formar och miniformar.. Sådet blev kladdkaka istället, ficken chans att använda minform första gången på ett år och använda ströbröd. Ska ta vanilj socker och luktar på det då det sitter helt fast i botten, lukta typ inget, bara svagt av ngt jagi nte kan beskriva.. Dockanvänder jag det ändå... Hade fått det av mormor i en liten strössel burk så jag vet inte hur länge det håller...
Jupp, fick ihop smeten och in i ugnen med det, vänta 20 min och blir smått hungrig, bestämmer mig föratt steka ägg och rör ihop tre ägg ochsista mjölken och steker det, timern piper och jag varberedd på att ta ut kakan,dockmärker jag att det typ bara är smet fortf, jag gjorde ju en halvsats extra så såklart det tar lite längre tid, plus att jag använder balpuler i kanske gör det segare... Hinner dockäta äggröran, smaka ingenting trots att ajg har peppar och salt och ketchup på, ketchup som btw inte håller skit i kylen,jag har haft samma sen jag flytta till min nuvarnade lägenhet som ajg har bott i sen November. Är fortf hungrig så steker två ägg till på "vanligt" sätt. Alltså så fik ajg i mig fem ägg idag, tror man bara ska äta ett eller två per dag ananrs är det itne bra för dig... Hmm...Dumt att ngt så gott ska vara jobbigtför dig...
Kakan då? Jo jag fickut den till sist och den blev perrfa!! ^^ Som vanligt när jag görkladdkaka ;) Dessutom harjagvart duktig ochinte alls smakat mycket av smeten! 5 till 1o tsk! Och en liten bit av kakan^^ Imon dockblir det jobbigt.. Jag fyller ju och ska till mormor och morfar efter jobbet för att käka pizza ochmysa lite... Jag kunde verkligen itne säga nej till pizzan, det är som att om ngn bjuder så får jag! >.< Backslap!Dock så blvägra jag efterätt om det inte var jordgubbar! progress!! ^^
I övermorgon är jag ledig, ingen sovmorgon som ajg skulle behöva då jag ska till psyk på morgonen kl10 och 13 ska jag till tandläkaren.. Sen MÅSTE jag träna och även i övermorgon! Kör på tvådagar i vecka grejs så får man en väska eller ngt på sats.. Lite kul och en bra sporre! Dock har jag bara tränat en gång den här veckan, att ajg har jobbat alla dagar förutom en har ju lite med saken att göra dock^^ Hoppas det går bättre i framtiden dock! ^^

Shit, jag skulle ju sova! Jag lyssnar på gamla början av 2000 klassiker ochdet är pepp som fan;P men NU ska jag dra mig :P

puss!


*A MA GAD VEGNABOYS VAR SÅ SJUKT LÄNGESEN! BOOM BOOM BOOM!!! OCH<3 BLÜMCHEN!!!*

Kommentarer
Postat av: danni ♥

vad dina dagar låter kuL!

kram

2009-09-28 @ 01:35:34
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0