Ska till gymmet! woo woo!!


   Har tagit RC så jag är på topp just nu! Har problem att slita mig från bloggen då jagkänner mig gladöver allting och tycker det är jätte kul att läsa runt på bloggar ochshit^^ men ska ska ska!!

   Var och handla btw igår på ICA( <3 ) köpte hem min yoghurt som jag hade tänkt börja ta in på morgonen tillsammans med linfrönen så att min mage blir glad^^ Köpte dessutom tre bananer (Kan inte köpa fler då så fort de blir bruna så kan jaginte äta de för att jag tycker de blir så äckliga >.<) mer mjölk, fanns dock inte laktosfri mini mjölk :( fick köpa laktosfri lätt mjölk istället då det är mindre kcal i den än vanlig minimjölk (knäppt jagvet...) tre wienerbröd, I know, I suck! Blue keld, en ny sorts bubbel vatten som jag drack förra sommaren som är skit gott! Har kommit in på ICA för en månad sedan!! I like! ^^Dumma var att jag glömde köpa grahamsmjöl dock.. Omjag från scones frenzi igenså vill ajg gärna ha med grahamns istället!

   Nä nu till gymmet ochspringa lite!!

   puss! Uppdaterar lite roligare ikväll, SKA skriva från vogue om det så tar hela natten ^^

Kommentarer
Postat av: DPYKM

Jag älskar mjölk :( så det är inte lätt. Oatly är gjort på havre och är inte gluten i, så det kan jag äta/dricka :D Tur, annars skulle jag nog avlida...



Jag har några hungerstoppande piller men mitt problem är att hetsen främst är psykisktbetingad (kan man säga så?) eftersom bed inte bara handlar om att man är fysisk hungrig utan det blir som en paniklösning när jag blir stressad, ledsen osv. :(



Snart ska jag också köpa gymkort <3 :D

2009-09-07 @ 16:41:26
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: ebba

Gumman, tycker verkligen att du för din egen skull borde försöka äta mer mat istället för tex weinerbröd... Ett enda weinerbröd är ju kalorier som en hel måltid men mättar långt ifrån lika mkt! Eller scones på fullkornsmjöl istället?



För att äta en onyttig sak gör att man inte vill äta riktig mat, så blir man trött, grinig, hängig, orkeslös osv istället... Istället för att äta en portion nyttig mat tex wok och orka mera och må bättre!!



Superbra att du tränar nu igen :) Jag är sämst på att springa, haha hatar det, noll motivation. Brukar föredra crosstrainern eller stair-master, men försöker klämma in så mkt löpband som möjligt... men i ärlighetens namn blir det mest pw i uppförsbacke då :P Så fort jag gått ned ska jag ha som mål att orka jogga 5 km i sträck istället för att ha ett viktmål! Då kan man se hur man utvecklas och tävla mot sig själv typ... Har hört att idrottsmän gör sånt, haha vet inte om det funkar på mig dock :P

2009-09-07 @ 19:37:09
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0