Sista dagen avklarad.


    Fan vad trött jag är! Men dag var det verkligen kul på jobbet!Allt gick så jäfla bra och vi blev klara med allt och det verka som att alla hade kul också! ^^ Jag harinte svullat heller lika mycket idag! ^^ Frukost hemma vart ett glas med mini yoghurt med en och en halv msk linfrön, två jucier på vagnen (Har fått med mig hem en kartong med apelsin juci som gick ut för några dagar sedan, de smakar inte eller luktar inte äckligt såjag godkänner de ;P) frukost på jobbet vart två toast och en apelsin juice, lunch vart ensallad med fisk, efter jobbet en glass emd maränger och kolasås och tre mozzasticks, efter träningen två bananer och nu senaste en tallrik med wook.
   Jag vet, ganska mycket men mer bra mat än dålig känns det som! Går åt rätt håll och jag känner mig ok över det^^ I morgon så tror ajg inte det blir så mycket mat alls... Ska parta med tjejernaså blir nog mer dricka än mat.. dock bakis mat kanske>.< Kanske blir jag så illamående bakis på söndag att jag inte behöver äta ngt då heller^^

  Jag ska försöka svara så fort jagkan, imon eller i övermon! 
  

   puss

Kommentarer
Postat av: ebba

Sverige har väldigt stränga regler gällande märkning på mat, vilket leder till att supermkt mat som fortfarande är bra slängs... Nästan alltid kan man äta mat efter "bäst före" datum ifall paketet har varit oöppnat och inte stått framme i solen/värmen osv...



Bananer är jättegott, men tyvärr har det blivit förbjudet för mig... Tror det beror på att jag hetsat banan i vaniljyoghurt och musli, och på nått sätt kopplar psyket ihop det så att jag nu skulle få grym ångest av att äta banan om det inte ingår i en hets... Jag har vissa mat-hang-ups som de flesta med äs, många verkar ha svårt för tex korv och köttbullar osv - men i mina ögon är alla proteiner BRA mat och OK att äta, mina problem ligger vid kolhydraterna eftersom inga kändisar äter kolhydrater och menar att man blir fet av det. Att flytta hem och "vara tvungen" att ta en lite portion av kolhydrater vid varje måltid har varit skitjobbigt, men samtidigt är det jättebra att jag "lärt" mig äta kolhydrater igen i en liten mängd utan att hetsa! Det är ju så normala människor gör...



Yes, det är semesterersättningen som kommit in :).



Ska du ut och festa i helgen? Va kul, vilka ska du ut med!? :)

2009-09-19 @ 15:36:34
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0