pain


   Jag har seriöst värk i HELA kroppen, okej förutom i ena låret :P Men ryggen, andra låret, armarna, skulderbladen... Okej nu när jag känner efter så har jagtyp ingen träningsvärk i magen och benen (förutom ena låret då) menryggen och armarna känns för jäfliga! När jag åkte till psykmedicin doktorn var det till och med jobbigt att sitta på vagnen! Tänker jag positivt på det här så betyder det ju att jagverklign träna ordentligt igår! Hade ju tänkt att träna idag också men gör inte det, tränar i mon istället! Imon måste jag! Måste fråga också! Hur ofta ska man tvätta sina träningskläder? Om man ska vara über fräsch så gör man ju det efter varje gång man tränar, men jag har ju det inte precis så att jagbara kan gåoch tvätta när jag känner fördet utan måste göra det när jag har en hel del tvätt! Men är det ngn som vet något bra tips? Klarar de av att bara hänga ute lite och luftas och sen användas igen?

   Från det ena till det andra.

   Var ju hos psykmedicin doktorn i morse, börja stor lipa närjagvarinne hos henna, kunde inte låta bli, alla tankar om varför jag var där bubbla upp i huvudet och jag mådde ungeärlika skit som jag gjorde när jagskulle sova igår - låg och lipa och tänkte på hur jag kom hit, varför jag inte har någon pojke och varför jag inte känner att jag kan lita helt på mina vänner (Om de skulle bli dumpade/utslängda från där de bor eller något annat så är inte jag den första personen de skulle ringa, de skulle ringa sina systrar eller någon av de andra brudarna, jag kommer sist.) Tro att doktorn blev lite förvirrad, kanske inte van vid deras patienter bryter ned så framför de, fast de borde det då de handskas med psykmedicin.
   Jag blev så grötig i halsen att det var svårt att få fram något och när jag väl fickdet så kändes mitt huvud så snurrigt att jag inte visste vad jag skulle säga. Hon var ltie tveksam till en början över att jag skulle få något annat men skrev sedan ut till sist en lugnande medicin för attacker, eller som jagkan ta varje kväll, blev lite snurrigt där men jagtar de nog när jag behöver det. Skrev också ut så att jag får 10mg mer i min dagliga medicin, som jag inte har tagit på några dagar nu >.< Måste komma igång igen med det.
   Är dessutom ganska orolig för min pengasituation efter igår när jag köpte skorna, måste hålla tillbaka! Så snart som jag tror att allt är betalt från mina autogiron så för jag över pengarna till mitt andra konto så att jag inte kan röra de! Måste dock innan köpa nytt busskort och något mer som ajg inte kommer på just nu och nu då dessutom så måste jag köpa ut den nya medicinen, som som tur var kostar itne så mycket!
   Jag sa till doktorn att jag har problem med energin, att ajg inte orkar lika mycket som de andra på jobbet.Hon sa att det kan ju vara så att jag lägger så mycket energipå ångesten att det är det som gör så att jaginte harenergi kvar till allt annat. Skulle inte förvåna mig.


   Nu ska jag göra pannkakor, dels för att få i mig och dels för att kanske ta med till jobbet. Om jag äter nu kanske jag inte blir lika hungrig på jobbet, ni vet sådär illamående aktigt istället så att man inte vill ha något mer! ^^

   puss

Kommentarer
Postat av: thinbeauty

stackare, vet precis hur det känns, som att det som man gör inte räcker till? eller? du verkar iaf vara en väldigt fin person, så att du vet.



puss<3

2009-09-02 @ 17:52:04
URL: http://thinbeauty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0