Ont i halsen


   Usch, vakna upp med att ha jätte ont i halsen>.< inte kul... Tvätt tid i dagså det är vad jaghar gjort sen klockan tio... Inte så jätte kul då man måste springa upp och ned hela tiden (Jag bor ju högst upp också självklart:P) men det är skönt att få det gjort! Mina träningskläder hade börjat få vita fläckar och ränder på sig som ser misstänksamt likt ut som salt! Lite creepy. Men nu har jag satt upp mig på tvätt tid nästa vecka också så jag behöver inte oroa mig för det! ^^
   Jag är dock jätte hungrig>.< SKA göra en varma koppen potatis och purjolök soppa, har inget annat hemma som jag kan få i mig iaf. Mjölken är slut så inga allbrans. Kanske lika bra^^

  Vad jag fick i mig igår

   En banan
  
En marängswiss
   tre mozza sticks
   En bulle

   Massa cola zero
   Skål allbran när jag kom hem.

  
Behöver jag säga att jag inte har gått ned ngt i huvudtaget sen igår? >.< Får skylla mgsjälv dock! Hoppas dock att det blir lika stressigt idag på jobbet, igår fick jag nämligen ingen rast och därför så vart det inget mer, bara skålen med allbra när jag kom hem.

   Jag känner som att när jag blir hungrig slås ngt på i mitt huvudsomsäger att jag får äta vad jag vill.. Jätte konstigt.. och jätte jobbigt då jag har jätte svårt för att slå av den>.<

 Nä dags för att hänga upp tvätt!

   kramar

Kommentarer
Postat av: Tess

Thinspo är relativt nytt för mig (vilken värld<3!) så jag ser allt som rätt fantastiskt.



vad jobbar du med? :)

2009-09-10 @ 12:50:55
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: thinbeauty

sv: jag började lyssna på Tokio Hotel den sommarn jag åkte utomlands en månad, & had the time of my life, kan man säga. TH har nog hjälpt mig oxå genom många svåra stunder, jag mår alltid bättre när jag lyssnar på dom.. :)



2-4-6-8 dieten går ut på att äta 200 kcal första dan, 400 andra, 600 tredje, 800 fjärde, och på femte dan ska man fasta totalt. sedan fortsätter man så & eftersom denna diet lurar kroppens ämnesomsättning är den fortfarande på hög nivå, till skillnad från när man helt svälter sig, då den sjunker, & allt man äter går man upp av. nu är den på hög nivå iaf. & egentligen rekommenderas ju inte denna diet, i över 12 dagar. man går i genomsnitt ner 2 kg i veckan, allt beror på hur ens ämnesomsättning är annars & hur mkt man rör sig.



hoppas du har haft en bra dag!



puss<3

2009-09-10 @ 15:40:57
URL: http://thinbeauty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0