Me did it!!! nästan....


   Jag har itne ätit en ändaste glass idag! Inga bullar heller ^^ Har blivit lite fanta men det tillät jag ju! Dock så fick vi problem med pajerna i morse... De fastna och jag var tvungen att "knäcka" bort de från den vi sänker de i... Vad tror vi då hände... Gratis paj, aj aj aj... Var fyra stycken och jag åt av alla >.< Varför ska jordgubb vanilj pajen vara så god! Och varför ska degen runt äppel pajen var så mums? fuck you liksom >.<

   Till Gussen, ja tror jag har ngn sorts laktos intolerans / stress mage... Dricker inte vanlig mjölk längre (Fast jag älskar det så mycket! :( ) utan köper laktos fri. Något som jag märkte för ngn vecka sedan eller två var att lättmjölken som var laktos fri hade mindre kcal i sig än vanlig minimjölk^^ PLus så finns det laktosfri minimjölk, men jag har inte hittat då de verkar ha tagit bort den från ICA >.<

   Nu ska jag til willys och köpa maizena, mjölk och kakao och smör, ska ju baka till jobbet imon! Vill faktiskt baka, vill inte äta, men vill baka! Det är så mysigt liksom! Och jag har jku ett jätte fint förkläde som jag köpte på IKEA att använda^^

   Nu måste jag dock gå från jobbet annars så kommer jag aldrig härifrån^^

   kram svarar senare ikväll på kommentarer! :P

Kommentarer
Postat av: ebba

åååh, grattis i förskott :P



Det är bra, kör uteslutningsmetoden. Byt ut en dålig ovana mot en lite bättre, sakta men säkert så kommer det att gå vägen :)



är äckligt bakis idag, orkar inte skriva... vi hörs imorgon istället, haha, puss <3

2009-09-27 @ 18:29:11
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: danni ♥

låter som om du jobbar på donken =(<3

2009-09-28 @ 01:30:14
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0