Liar, liar, pants on fire.


  
   Känner mig somen lögnare när jag sägeratt jag skasvara på kommetnarena senare samma dageller morgonen där på och itne gör det>:< Hann inte, orka inte, försovmig nästan, kom hem sent, var slut... nU är jag ledig iaf^^ Jätte skönt, ska in till stan sedan ochträna, först kanske gå lite på stan. Skulle ju till psyk idag men orka verklgien itne! Jag harjobbat fem dagar i sträck, sprungit runt som en idiot hela tiden föratt få allt att funka, hade bara en ledig dag förra veckan, oroat miglite inför den kommande kurse och england. Många bortförklaringar... Men också viktiga bortförklaringar... Har ju verkligen vart helt slut! Har bara jobbat ochsovit i princip I gr varjag ju hjos mormor och morfar dessutom för att "fira" lite.. Blev pizza och svenska jordgubbar.. Förstår inte hur min mage får plats med en hel pizza! Är den verkligen så stor liksom! inte konstigt att jämt är sugen liksom!

   Iaf.. Gjort är gjort, ytterligare en födelsedag förbi och nästa kommer om ett år..

   Shit.. har itne betalt räkningarna än! Måste göra det ikväll! Borde verkligen städa lägenheten också, men har ju inte ens tid till att blogga hur ska jag då ha tid med att städa? Det ligger åtminstonde inte saker över allt so det burkar göra! Har vart duktig med att lägga sakerna på rätt plats med en gång de senaste veckorna^^ Nu behöver jagbara dammaoch dammsuga! JAG BEHÖVER VERKLIGEN DAMMSUGA! Mina mattor skulle behöva skakas och balkongen ränsas, eller snarare skrubbas!
   NU sitter jag dock här, har svarat alla tror jag ^^ Och har ätit upp mitt glas med yoghurt ochlinfrön^^ Har tagit RC så jagär pigg nu iaf^^ Ska in till stan, men jag är lite osäker på vad jag ska handla... En pennkjol skulle jag verklgien behöva till kursen (Det är kontorsklädsel som gäller) benvärmare och tre små roliga saker som ajg ska lägga i kuverten till kusiner och faster som ahr fyllt^^ Måste dessutom packa till london och BSM, kursen. Får ta med max 15kg i väskan plus att jag då måste ha mindre med mig dit för att få med mig saker hem... som sprit^^ haha ska nog köpa ngt roligt i sprit väg från taxfreen^^

   Hmm en sak som ajg har kommit på som ajg borde göra är att göra om i lägenheten.. ändra lite på prydnads grejorna så att det känns lite fräschare... lite omväxling är bra omväxling! ^^ Men jagvet inte hur...

   Just det! Måste inhandla nya Billy talent skivan också!!! VIKTIGT VIKTIGT!!

   Höhö, köpte ju nya kokböcker och filmer i förrgår när jag var på willys. Blev en antipasti bok och en indisk bok, jag satt verkligen och dreggla över antipasti boken på bussen sen! Lät så gott och enkelt! Och justdet, det blev tre pocket böcker också. Överlevare mot alla odds, 100 sätt att rädda världen  och en till jag inte kommer ihåg vad den heter som ajg köpte till min syster. Handla om ngn tjej som hade leukemi och hennes sista månader, min syster älskar sånt^^ Filmerna vart The Village, Kellys hjältar (Seriöst min favorit krigsfilm! Den ärså sjukt bra^^) och  Bridget jones dagbok! Älskar filmen och älskar boken! Om ni bara har sett filmen så rekomenderar ajg verkligen boken! Den ärså sjukt charmig och att den handlar om en tjej som har problem med matengör det bara ännu bättre ^^ Bridget har ju en ätsrötning om ngt alls! Hon kan kcal värdet iallt och bantar konstant! När hon väl lyckas gå ned så tycker hennes väönner att hon är för smal! ^^ Den finns på pocket för ca tio kroner på willys :Pfanns iaf förut närjag köpte min^^

   Ska slita mig rån datorn nu och dra mig.. Skain till stan och kolla i affärena och träna! Är nu hög på RC så det känns bättre än i morse då jag bara ville vara hemma:P

 puss!

Kommentarer
Postat av: borninjune

Tack för din kommentar.

Jag sitter just nu och skriver upp vad jag vill säga till min psykolog. Vill ringa henne för att prata om hennes beslut till terpipausen, men jag vagar inte. Jag är rädd för vad hon ska säga, att hon tycker jag är jobbig.

Känner inte till hur psykvarden funkar i Sverige. Har bara kunnat läsa pa internet. Men har man psykoser borde man definivt fa hjälp. Jag har varit tvangsinlagd och frivilligt inlagd i Tyskland manga ganger. I det stora hela är jag nöjd med min behandling, men just nu är jag bara förvirrad.

2009-09-29 @ 15:40:01
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: thinbeauty

sv: jo, du kanske inte var redo att få barn i för ung ålder, blir nog väldigt påfrestande att klara av allt ansvar som kommer med att barn, när man själv inte mår bra.



min kusin som jag tror har bulimi är 13 år. jag försöker hjälpa dom, försöker sitta med dom & äta middag. jag är inte heller för att äta med folk, tycker mest om att sitta själv, men jag sitter med dom & försöker få dom att tänka på annat. när jag pratar med dom om detta, så viftar dom bara bort det & säger, men nejnej, jag mår bara bra. men saken är den att jag oxå tänker likadant, så det blir så att man påverkar varandra & drar med sig varann när man ser att det är dags för mmat & går ut på stan & bestämmer oss för att "äta", men vi köper typ nån liten fika, tar en tugga & säger att vi inte orkar mer, & sen när vi kommer hem brukar vi säga att vi redan har ätit, så det är ganska svårt att omvända folk, när man vet hur svårt det är när folk försöker omvända en själv. oj, det blev en konstig mening x)



min syster börjar nog oxå bli utseende fixerad, har märkt det på henne & hon börjar skaka på rösten när hon inte vet vad hon ska ha på sig & sådant. försöker oxå äta nyttigt, men herregud, hon är hur ung som helst, så jag ska försöka se till att "trenden" att vara size zero i släkten inte drabbar henne..



ha en bra dag & stressa inte upp dig för mycket, relax, take it easy så går allt bra :)



pussar!<3

2009-09-29 @ 18:59:03
URL: http://thinbeauty.devote.se
Postat av: Mikkan

Grattis i efterskott :)



Vad är RC för något?

2009-09-29 @ 21:33:55
URL: http://mittvardagligaliv.blogg.se/
Postat av: ebba

Att någon gång äta många ägg är ju inte farligt, kolesterol höjs ju även av animaliskt fett tex mkt friterat, mkt korv/kött osv... 2 ägg per dag kan man äta utan problem, de som tränar mkt styrketräning/går på GI hävdar att det är en myt att ägg ger högt kolesterol om man annars äter bra, men men, vet inte alls.



Jag kan oxå äta 1 hel pizza, men bara "i smyg", aldrig ätit mer än ½ inför folk men äter självklart upp allas rester så fort jag blev ensam och kunde spy.... :/ Jag har ju noll mättnadskänsla fören det står upp i halsen och typ kommer upp spya av sig själv, helt stört...



Går inte du till tandläkaren väldigt ofta...? Är inte det sjukt dyrt? Inte varit hos tandläkaren sen jag gick på gymnasiet... delvis så tror jag itne jag har några hål men delvis för jag är skiträdd att bulimin ska synas :S



Pennkjol är skjukt snyggt. Säg till ifall du hittar en, själv letat men inte sett ngn butik som haft det? (Gina hade i början av sommaren men i "mjuk tricå" vilket ser så "billigt" ut, vill gärna hitta en i mer stretch-riktigt tyg som känns lite fin & lyxig! :)

2009-09-29 @ 21:39:16
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0