läge:förvirrad

 



   Jag är verkligen jätte trött. Hade tänkt att åka och träna idag men jagorkar inte en till dag där jagmåste stressa som fan till jobbet, jag tar det imon och då skaj ag banne mig gå upp tidigare också!! När jagvakana så var allt jagville att ligga kvar i sängen (Jag har snoozat sen typ 7 till 11:45) men man kan inte få allt i livet tydligen >.< haha MIn kroop värker, jag mår dåligt av svullandet igår(ni vill inte veta..) och jag är orolig för hur det blir i kväll. Det är som att när jag har rast såmåste jagäta! Men kom på, typ sista timman, igår att det finns ju morötter!Ikväll får jag köra på morötter och dipsås! BBQ (Den gammla) har minst kcal i sig så det får bli den också! Hoppas bara att jag kan hålla mig till det också! Jagär sämst på sånt när jag väl är där>.<

   Jag köpte en stegräknare igår! Ska försöka få i gång den och kanske kunna sätta upp ett mål varje dag hur många steg jag ska ta! ^^ Måste dock få igång den då först:P Man måste öppna med skruvmejsel på baksidan för att få in batteriet och jag är inte säker på att jag har en sån >.<

   Nästa vecka jobbar jag 8-17, vilket känns undebrart för det betyder att ajgkan träna efter jobbet istället för före! Och jag får lättare att skriva här! ^^



   Och där for jag iväg för att jag fick fnatt. Jag var bara tvungen att koka pasta och blanda ihop majs, kikärtor, champinjoner och tonfisk till en pasta sallad som jag ska ha på jobbet! Så går det när man får ett mailfrån matklubben.se där de tipsar om en formguide sida >.< haha www.formguiden.se heter sidan som jag gick precis med i. Enligt de om jag ska gå ned till 60kg innan nyår så ska jag äta 2ooo kcal per dag (Låter inte det mycet ör er?) och då måste jag träna/jobba varje dag.. Mitt jobb är ett sorts träningspass, vilket kan både vara skönt och jobbigt! ^^
   NU måste jag dra mig.

   Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0