läge: snurrig i huvudet


   Är nog från att jagtog en rejäl överdosav RC förut innan gymmet (Mådde verkligen dåligt när jag bytte om!), att jag har tränat i över en timme på löpband på gymmet, att jagprecishar kommit hem från en PW och att jag inte harätit annat än två bananer och två koppar te idag! Jag ärhungrig och funderar på att äntligen provapå varma koppen! Har stått i mitt skafferi i en månad nu typ>.< Kanske ska gå ochlägga migdock.. Skulle vara skönt att bara däcka i sängen och sen vara pigg och glad när jag går upp imon till Body balancen! Börjar dock bli vrål hungrig, men kanske kan dricka bort de, dricka behöver jag iaf! Harbörjat få huvudvärk efter att inte ha druckit ngt på pw:n...

   Gud vad jag bara babblar, går och lägger mig!

   kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0