läge: helt slut.


   Jag är sjukt trött, det känns som att jag skulle kunna somna när som helst verkligen!


 Jag har vart hos tjejdoktorn idag, gick bra. Sen varjag på stan och fixade nya jeans, de jag har är sönder mellan benen >.<, och handlade också ett par nya strumpbyxor, svarta, ett linne som var figursytt och en jätte fin blå tröja! Byxorna köpte jag på rut mfl. och tröjorna på HM.Vet att ajgborde ta det lugnt... men men... får bli en fattig månad då.
  Jag skulle ju på satsflow idag, men pallar verkligen inte! Har satt upp mig på att gå på söndag isället och sen att jag ska gå på bodybalance på lördag, målet är att jag ska ha gått minst två ggr den här veckan iaf så attjag kan börja komma in i det ordentligt!  Dumt att ta i för mycket i början, fast jag gärna skulle vilja göra det, men det får mig bara att lägga av mitt i allt ochfå dum ångest.
   Tog ut min medicin i dag. Måste seriöst börjata den igen! Har gått en vecka sen sist... inte bra...

  Jag hade tänkt att jag skullestäda lägenheten men jagska bara... ja vadfan ska jag bara.. inte till effing ICAsom jag vill, vad ska ajg köpa där? Regnar dessutom ute.. Nä, på med bra musi och städa Thea!Dra på digde nya kläderna om det känns bättre^^

   Tänkte lägga in ett nytt kapitel från vogue ikväll, känner själv att ajg tycker det är kul:P Är det ngn mer btw som har problem med blogg.se genom att du inte ser kommentarer och att det gamla registret från förra inlägg och kommentarer är borta?

Puss

 


 

Kommentarer
Postat av: thinbeauty

sv: jo, jag tänkte oxå på hur kroppen reagerar, jag har ju sett typ bilder på när magen sväller upp om man äter ett begränsat antal kalorier & sådant. ta hand om dej sötnos <3



puss (:

2009-09-03 @ 17:35:38
URL: http://thinbeauty.devote.se
Postat av: H

Ja, jag vet. Jag hatar att spy men det känns .. nödvändigt ibland. Heh, den blev inte bra men bättre iallafall. Hoppas det går bra för dig. :) Kram!

2009-09-03 @ 21:06:44
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0