Kompisen tuttopererad, orkade inte vara där så länge, är jag en ond människa?


     Sitter här meden skål jordgubbar. JORDGUBBAR! FATTAR NI! Jagär grymt lycklig överatt ha hittat dessa sötnosar som dessutom inte alls var dyra ^^ Deär dessutom goda, sjukt små, men goda. Tror det är holländska men det spelar ingen roll, jag har jordgubbar ochdet är allt som jag bryr mig om^^
   Varsom sagt i titeln hos min kompis som har opererat brösten, till det större. Hon är jätte smal och har jätte fina bröst men hon mår skit ändå över sitt utseende. Hon tycker att hon är tjock och har för småbröst och allt sånt där... Lite jobbigt när hon tjatar hela tiden omdet och så sitter man breivid själv och vet att man är mycket större och har ett sämre liv.  Fy fan... Så ni kanske kan tänka er att det kan vara jobbigt att umgås med henne... Idag dock så gjorde det så ont i hela hennes kropp att hon knappt kunde prata, kunde jämra sig ibland och glo på tv. Det var det ända vi gjorde, vi satt tysta brevid varandra medans vi glodde på tv. Hon låg och blunda då ochdå och jag läste lite skvaller tidningar... Inte kul alls... Jag drog en dålig lögn om att ajgvartvungen att åka vidhalv sex för att träffa en annan kompis, ganska dålig lögn menjagsuger på att ljug så snabbt >.< Pallade dock inte vara där mera.
  Jag åkte med nyckeln till hennes lght til hennes syster då hon ville att dörren skulle vara låst och hon kundeinte komma upp och öppna senare för sin syster dådet gjordde så ont. Sen gickjag och handla maaaaasssa grönsaker att göra sallad av!^^ Hargjort en nu som ajg ska ta med mig till imon plus en dressing! Känner mig mäktigt stolt över det! ^^ Dock vet jag ju inte än om den är godeller inte ^^ Hoppas dockpådet! Kanske borde koka lite pasta att ha till!?

   Maten idag då.. har blivit då Javisst bröd mackor med lätta, massa apelsin juicer från jobbet ;P och två skålar med jordgubbar.bra jobbat till mig! ^^ Behövde det efter snusket.. Igår var jag sådär. Åt inget friterat men vart en glass... Bättre än innan och jag åt bara glassen för att vi skulle tömma den... Men bara och bara liksom...
   Imon jobbar jag mellanpass vilket innebär att jag inte kör skiftet, så jag Gusten jag är arbbetsledare^^ Brukar tycka att det är skit tråkigt att jobba mellan men det känns faktiskt bra inför imon! ^^ Efter ska ajg träffa den där kompisen som ajg skulle i söndags och så, får se om hon kommer, man vet ju aldrig...

   Nu ska jag setill att svara runt lite dock^^

   kramar

Kommentarer
Postat av: danni

vad jobbar dumed?

2009-09-23 @ 22:59:06
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Tess

den nästsista bilden är så jävla vacker.

2009-09-24 @ 11:36:55
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg!

Hur mycket väger du och vad är din målvikt?

2009-09-24 @ 15:18:16
URL: http://nuskajagbliskinny.blogg.se/
Postat av: ebba

oj, boobjob.. skulle ljuga om jag inte sa att jag oxå skulle vilja göra ett - men måste bli smal först... >< och kunna göra det och hålla det hemligt, ingen skulle få veta... Vill inte ha stora, bara "lagom" - vill ju göra det pga få fasta fina, inte dessa jojo-sönderbantade slappa kärringbrösten :(



Klart du kunde gå, du måste inte sitta barnvakt. Ok om ni var superbra kompisar, men så jättenära är ni väl inte? Och efter en operation är man ju självförvållat sjuk och kan inte förvänta sig samma stöd som om man råkat få cancer... :/



Bra att du äter bättre o ska göra sallad. :)



2009-09-24 @ 21:31:16
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: Mikkan

Dem två första bilderna var ju underbara ^^



Godis onyttig mat = hatkärlek helt enkelt



Jag älskar min längd :) Gillar att vara lång i klackar faktiskt. Fast hört flera som inte tycker om de.

Men är jag längre än dem andra där så än sen ^^

Men det är nog för att jag var typ lite under medel längd ända tills jag gick i åttan eller något och innan dess så önskade jag alltid att jag var längre typ.

Tycker de är snyggt, tycker man ser smalare ut. Sen så känner man sig så klart som en jätte brevid en liten söt smal asiat. Men jag brukar inte stå brevid dom så ofta ^^ Hah



Angående inlägget så kan man väl tyvärr inte vara den bästa vännen hela tiden. Om hon verkligen inte velat vara ensam hade hon säkert bett dig ställa in med din andra kompis.

Dessutom så kanske inte du mår så jättebra heller, tycker också att de är skittjobbigt ibland när smala och mkt snyggare människor klagar på sitt utseende.

Fast grejen är att jag skulle säkert också klaga även om jag gick ner 15 kg. Det sitter i mina gener att vara missnöjd typ, heh .

2009-09-25 @ 11:25:03
URL: http://mittvardagligaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0