jobbet


   sitter och äter en bulle och dricker cola zero. Känns ganska okej med bullen faktiskt, med tanke på att jag hittills bara ätit två bananer och en lax/pepparrots macka från espresso house plus att jag har vart på gymmet. ^^
   Det var skönt att vara på gymmet! Dock så var det inte lika roligt att jag glömde tränings trosor... Jag tränar i string då jag tycker det är skönare och för att jag har tajta löparbyxor, hatar trosränder... >.< Jag hade på mig ett par av mina nya jeans! Ett par lite baggy men ändå inte gangster stilen och de är grymt snygga! Kosta bara 199:- på rut mfl!! Jag tipsar! ;P Hade på mig den tajtare modellen igår och de var faktiskt riktigt bra också!

   lite senare

  
Har fått i mig tre mozza sticks också... int lika bra>.< får ta igen det imon på gymmet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0