Jobbet - Som jag aldrig hann posta igår ;P


   Sitter på jobbet och är på rast, dricker cola zero. Vi har fått in fanta exotic som är jätte god! Synd bara att den inte är light:( Jag är dock inte alls hungrig eller sugen vilket är jätte skönt! Slängde precis en gratis bulle liksom^^ Det är ett stort steg för mig ^^ Tror att det kommer bli mycket att göra idag så jag hoppas på inget små ätande heller^^ 
 
   En liten rolig grej, jag var ju hos tandläkaren igår och hon sa att allt såg bra ut förutom att jg hade lite problem med tandköttet, plack och att tack vare min läpp piercing så har tandköttet i undre mitten försvunnit lite på en tand när den har skavts. Men annars var allt bra! Men från och med igår så har jag ått ilningar i tänderna! Specielt på ett ställe! Jag känner av de tnär jag dricker läsk och om jag äter/dricker varm soppa! >.< Weird...

Kommentarer
Postat av: danni

åh, ilningar suger ._.'

vad var det som gjorde att den kom just igår?

2009-09-23 @ 19:40:52
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: ebba

Skrapade hon bort plack ifrån dina tänder? Om hon pillade bort en stor "klump" av plack så exponeras ju tanden under för bakterier igen, den har varit "gömd" ett tag och då kan man få ilningar innan tanden fått upp sitt "naturliga försvar" igen. Men svårt att veta egentligen... bara en sån sak jag har läst, onödig kunskap som fastnar av någon oförklaring anledning. (jag har en egenskap att minnas skitskumma saker som är helt jävla värdelöst vetande, tex att man styker kläder eftersom att värmen sluter textilfibrerna som tvättmedlet "luckrade upp" för att kunna göra fria från smuts, så att kläderna håller längre och inte slits lika fort. Why minns jag det lixom??)



Bland det värsta som finns är att få gratis mat. Eller ja, att få mat öht, gå ut och betala dyrt för mat osv - jag är uppfostrad med att man inte ska kasta mat. Det känns bara så fel. Så det blir ångest att kasta, och ångest om jag äter upp den istället... skumt :/



Hoppas du mår bra, och att dina nya kulinariska upplevelser blir lika goda som de verkade i boken :)

2009-09-23 @ 20:21:58
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0