jobbet

layout.jpg Thinspo image by woah_amelia


   Har rast så sitter lite på internet. Dock vågar jag inte gå in på ngn av era bloggar då det kan komma upp senare i web historiken... Svarar kanske i natt eller imon.

ec35ed01.jpg thinspo image by LenaKatina


   Äter faktiskt min lilla röra. Den är inte så jätte god men nyttig ;) har fått i mig en banan och en lax och peppar rots macka idag än så länge. Frukt, fisk och fullkor = bra F ^^ har gått 13000 steg redan i dag enligt min stegräknare, minus dock 3000 som jag gick i går (stegräknaren är en sån där smart jäfel som kan dagar och tider så det jag gick efter klockan tolv i natt räknas in som den här dagens steg^^). Litar inte helt på den, känns otroligt många steg liksom... Vet ju inte mitt stegmått men satte 50cm och det är ingen sån där lite leksak som ger 5 steg bara man skakar på den, den kosta över 400 och sätter igång ngn sorts aerobics steg när man springer :S Ja, jag ska läsa manualen ngn dag, men den jag hittat hittills är på danska eller norska >.<
   Usch den här röran är verkligen tråkig... Dock har jag massor av den som jag måste äta på jobbet. Lika bra det än ngt dumt här>.< Har en extra banan sen som jag kan ta! Korsa fingrarna för mig att jag inte gör ngt dumt! ^^ Nu är min röra snart slut iaf!^^ sakta men säkert så äts den upp^^ slut!

   thstomach.jpg Thinspo image by VenusIsBlind

Kommentarer
Postat av: Tess

haha, jag blir fan så av kaffe nu mera. Förut drack jag 5,6 koppar bara innan lunch men nu har jag slutat helt. Fick typ magsår. hahaha

2009-09-13 @ 10:02:59
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: Skinny

Hur lång är du:)?

2009-09-13 @ 15:18:02
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Skinny

Sv:Aw tack :/<3

2009-09-13 @ 16:10:05
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: ebba

De två bilderna längst ned tycker jag faktist var för smala för att det ska vara fint!



Ska kolla den sidan nu strax! Tack för tipset. Nu ska jag verkligen kämpa för att hålla mig till enbart frukost, lunch middag. Att skippa måltider ger snabbare resultat det vet jag ju.. men då blir det svårt att orka leva o må bra samtidigt, plus att jag blir så satans fixerad och definitivt kommer att hetsa :/



Haha, uppsatsen går sådär. Läste igenom en 72 s förarbeten till lagen, men så visade det sig att det ämne jag ska skriva om inte tog upp i lagändringarna 2003, utan jag måste läsa 1983 års förarbeten :(



Visst jag har bra översiktskoll nu, stor kunskap inom ämnet (godtrosförvärv av stöldgods) och sånt är ju aldrig fel. Men motivationen tog slut nu, hehe. Har istälelt förberett inför nästa veckas 4 lektioner samt inför min muntliga föredragningsuppgift, som dock är först om ca 3-4 veckor. Men även den inkluderade att läsa ett 30 tal sidor förarbeten och det kan vara bra att ha läst dem 2 gånger så att man är säker på att man inte har missuppfattat det pga att man var trött elelr hade för mkt annat (fetma) i tankarna!



Jag har typ varit online på msn hela helgen samtidigt som jag pluggar, men du har inte varit inne, du bara jobbar :P



Hoppas du mår bra iaf! puss

2009-09-13 @ 16:11:03
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: Skinny

Sv:Du är modellång!<3Jag är kortis

2009-09-13 @ 16:12:09
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0