Jobbar och äter (>.<) så hinner/orkarinte skriva! :(


   Jag har jobbat ritkigt jobbiga pass de två senaste dagarna ochnu ska jag köra i helgen... Kommer komma hem tidigare men kommer nog vara mer psykiskt trött dåjag kommmer vara stressad typ hela tiden >.< Vill kunna sätta mig ned lite och bara skrva av mig men jag orkar inte och hinner inte, prioriterar sömnen mera. Jag har ju problem med sömnen, ingen snack omsaken när jag inte pallar ngt. Men jag är samtidigt glad att ajg inte vaknar upp av mig själv klockan halv nio när jag är ledig utan kan sova ut iaf^^

   På torsdag åker jag till London ochsen drar jag på kurs i en vecka.. Ska ta med mig datorn till kursen men till london får den nog stanna hemma...

   De senaste dagarna har varit katastrof när det gäller mat!!! Vet itne hur många glassar jag har ätit, hur många mozza sticks jag har ätit eller hur mycket läsk med socker jag har druckit >.< har kommmit in¨på att äta glass med kolasås igen, mozzasticks ska vi inte prata om >.< och vi har fått in fanta exotic på jobbet som är så jäfla god men ej light >.< bajs... Har lovat mig själv att itne äta ngt onyttigt i hela oktober på jobbet! Ska se om jag kan få ngn på jobbet at hjälpa mig att ha koll på mig... kanske funkar bättre då^^

   Salladshelvetet som jag gjorde var sjukt äckligt >.< eller så är det så att jag behöver en annan dressig, tyckte iafinte om den jag gjorde... Dockså gjorde jag en sorts gryta igår som var sjukt god^^ Borde dockha kokat ris ist för spagetti, men det funkar^^

   hinner inte skriva mer,ska till jobbet nu^^

   puss

Kommentarer
Postat av: ebba

Nu kanske jag är helt ute och cyklar... men london var med familjen va, och din syster? Hoppas att ni får det underbart, att ni kommer bra överens och att du får njuta av semestern! (det förtjänar du verkligen!). Bara en fråga, vet din syster om att du gjort abort eller står ni inte varandra så pass nära att du velat prata om det?



Fantan är lätt att låta bli - drick cola light istället!! Mozzasticks mot påsarna med mini morötter eller äpple&vindruve-påsarna. Glassen är ju svårare att "byta ut", men kalla vindruvor är faktist godare än glass - så ta en extra fruktpåse ;P Men hur funkar det hos er, får ni betala för allt ni äter, eller får ni plocka vad ni vill? Har hört att vissa har listor där de måste skriva upp sig så dras det på lönen, och en annan kille jag känenr (nåja, min bästa kompis E kompis) som jobbar på MAX säger att de får äta gratis av sin chef fastän policyn är att de ska betala - så därför har han svårt att gå ned i vikt så länge han jobbar där men han får inte tag i ett annat jobb och måste kunna betala hyran.



För om det är så att du får betala för det du äter, räkna ut hur mkt det kostar på en månad - och ifall du inte äter under hela oktober på jobbet så får du köpa dig ett par fina märkesjeans eller ett par underbara höst-stövlar i äkta skinn eller ngt liknande. Något riktigt fint och lyxigt som du inte annars skulle ha kunnat unna dig för att du äter upp flera hundralappar i månaden på jobbet?



Ta hand om dig sötnos, puss

2009-09-26 @ 10:15:07
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: danni ♥

har jag frågat vad du jobbar med? =)

2009-09-28 @ 01:23:53
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0