Hemma...


   2 stora glassar med massa kolasås
   8 mozza sticks
   0.4L Fanta exotic

   Posetiva i det hela? Inga bullar iaf>.< Fan måste vara mer noga med att ta mina RC vid tolv ellertvå... Kanske kanstoppa det här jäflasvullet en gångför alla!!! >.<Glassarna borde jag ju iaf kunna göra ngt åt liksom! Mozza sticksen försvinner ju snart (Tack gode gud!) och vi kommer fålökringar, vilket inte låter lika gott mozzarella är ju ändå mozzarella liksom! Ååååh en macka med mozzarella och soltorkade tomater som har vart i en ugns grill ochfått smälta lite... Gud vva gott! Tur att jag inte gåt på kafé så ofta! ^^ Fanns ett fik i norpan som gjorde skit goda såna!

   Åkte förbi morföräldrar senare efter jobbet för att lämna av bilen, nogförsta gången jag har lyckats motstå godiset mormor har! ^^ Tack tack ;P

   Imon och i övermon är det samma tid, 8:15-17:15... jag känner mig redan färdig.. Efter att jag skrev inlägget innan så blev vi totalt över körda liksom >.< Hann knappt sitta ned och tror det var därför det sluta med svull sen... 8 mozza en glass och fantan kom under en timme när jag kunde sitta ned >.< Jag vill vekrligen men det äår bajs svårt.. Käka ju min hemmagjorda igen idag vilket var bra... men ändå>.<

   Imon.. nytt försök igen.. måste bli mycket hårdare mot mig själv, tror jag behöver ta hjälp från ngn på jobbet så att jag kan sluta! Nu ska jag ju sluta gå ihop (Man är två som öppnar pochstä'nger och oftast då så blir man uppdelade i par som stänger med varandra hela tiden...) en tjej som ajg går med nu och istället gå ihopmed Pappa J (Han som skulle vart pappan till min graviditet) och det skulle vara kosntigt att säga till honom att hålla koll på mig liksom>.< Får se om minchef kangöra det liksom! ^^

   Jag ska aldeles strax gå ochlägga mig... Skulle nog behöva duscha igen.. Men tror jag klarar mig^^ Har dockbara tränat EN (!) gång den här veckan :( Inte kul alls! och imon kan jagi net alls då jag ska baka till min födelsedag på måndag.. Juppjag fyller^^Den 28 September blir jag 21 år gammal ^^ Ska baka till jobbet^^^Vet, det är sjukt farligt att baka men tycker det behövs lite mer kärlek på jobbet ^^ Vet att det kommer bli uppskattat dessutom av de andra! ^^ Jag gillar pyssel och sånt! ^^

   Nä nu måste jag sova om jag ska komma upp imon >.<

  puss och kram!

Kommentarer
Postat av: danni

Ska vi följa varandra på bloglovin?

puss från danni

2009-09-26 @ 22:22:08
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: danni ♥

Grattis i förskott. :D

2009-09-28 @ 01:27:07
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0