Hej.


   Känner migganska rejält misslyckad när det gäller maten... Inget nyttigt går i mig just nu! Kanske för att ajg känner mig så lycklig över mina skift, det går så bra! Men priset för bra skift r att ajg äter skit... Ända bra jaghar ätit de tvåsenaste dagarnaär frukostmackan... fiberbröd med philadelphia light (Tack gode gud för det) batavia sallad och en ostskiva. Igår vart det dessutom två paket medmozz sticka 8( tre i varje), två wraps med fisk, sallad, sås och lök i,sallad med samma friterade fisk som i wrapen (Det är vad jag kommer ihåg...) Idag blev det då förutom mackanen glass med maränger och kola sås och bananchoklad sås, enfullkorns "macka" (Fullkorns brödet vi använder till hamburgarna) medsås, lök, sallad, tomat och ost, en mellanPF och lite smakprov häe och där på olikadipper...
   Förstår ni mitt problem!? Jag känner mgidessutom aldrig helt mätt (Kanske bra dock.. så att det inte blir somhäromdan...) Men jagär inte heller hungrig! Dock så tog jag inte mina ripped idag.... Var hyper som det var ändå^^ Men de mätter ju, det är ju det.. Men jag försov mig idag (Vakna 6 vilket gjorde att jag bara kom 30 min tidigare jämfört med en och en halv timme som ajg brukar komma ;P)  så jag tog aldrig mina ripped! Just det... små godis köpte jag igår också..Dock ingen choklad (Gillar inte det>.<) blev sodapops, eller diskmedelsflaskor som jag tycker de heter, ferrari bilar och zoo apor... Inte det onyttigaste men det är ju bara onyttigt i huvudtaget så det är illa>.<

   Jag har problem med magen igen.. Inte konstigt... Jag äter ju inte bra och nör jagväl äter så är det den sämsta maten jag äter>.< Sen att min mage regera på kaffet tror jag bara gjorde det värre,men jag välldigt hård och det känns som att jag ska sprickanär som helst när jagär på toa. Tack gode gud så har jaginte det än... Dock måste jag börja få i mig linfrönen igen! Måste dessutom inhandla krossade linfrön, eller en mortel,då det ska tydligen vara nyttigare då. Dock så tror jag att mot förstoppning och hårdhet så spelar det ingen roll ifall det är krossade eller hela linfrön duäter! 

   Nä måste jag gå och lägga mig om jag ska orka gå upp fem i mon! Jag harinte dushat sen sist jagträna sist vilket är... måndags såg jag nu! Har inte tänkt på de, luktarinte så illa ochhåret ärinte så förjäfligt...  Jagharblivit sämst på att duscha, orkarinte. Kommer ihågnär psyk prata om det att mankan bli sådepp att man inte orkar, tänkte att ajgaldrig kundeblisån, jagälskarju att duscha! Men hur är det nu? Jagvet inte omdetä r föratt jagär deppig, men jag orkar inte duscha! Tarför mycket tid, sover hellre den tiden! Kanskejag kanduscha imon på morgonen, harjuvelatprovadet igen dåman ska vakna riktigt ordentligt avdet, om jag kommer ur sänge vill säga^^  Måste dock gå upp tidigare då änfem.. kanske halv fem... pallar jag det?

   Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Ha tack ^^ Folk brukar typ tro att jag är värsta smal, men de är bara för att dem bara ser armarna eller och där sitter inte så mkt fett på mig ^^



Det ska jag göra! Som sagt kul att läsa saker som inte bara är 1. svält 2. gå ner. Eller någon udda diet där man inte svälter men bara lever på kaffe och protein eller något ^^



Vad är du då frs? av muskelmänniska osv, om du känner att de inte är för privat fråga ^^

2009-09-17 @ 21:36:11
URL: http://mittvardagligaliv.blogg.se/
Postat av: ebba

Linfrön: max 1-2 matskedar per dag, för mkt är farligt!! De krossade gör att man får i sig näringämnen (och kalorierna i dem). Sväljer man dem hela så får man inga kalorier för de går hela genom kroppen men hjälper till att "göra magen glad" eftersom det bildas en kapsel av gele runt dem som sätter igång magen och de åker ut hela om de inte tuggades sönder. Mot förstoppning är hela bäst - men "till vardagsrutinerna" om man äter dagligen har jag läst att 1 tesked krossade om dagen räcker.



När man småäter så är man aldrig hungrig och aldrig mätt. Och kroppen får oftast ingen bra energi eller näring, utan mest tomma kalorier eftersom det oftast är dålig mat man vill småäta och faktist småäter av...



Vill säga något peppande till dig men idag står det stilla i huvudet. Är bara stressad, känner mig fet (precis klämmt i mig 1 päron + ca 60 g russin till nu på kvällen då jag pluggade) och mår lite illa. Sjukt trött o ska sova. Återkommer med positiv attityd så fort jag kan! Men ta hand om dig sötnos, puss!! <3

2009-09-17 @ 21:55:44
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: H

Hej vännen! Men ingen fara alls såklart! :) Bara kul att du vill skriva överhuvudtaget. :) Puss!

2009-09-17 @ 21:57:23
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/
Postat av: Tess

så du äter dem frusna? :O Hur många kcal är det i kokos-mjölken då?

Jag kollade billigare förpackningar med de hade fler kalorier för någon anledning.. hm.

2009-09-18 @ 08:37:27
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: wannabethin

Jag äter också mera när jag är lycklig, vet inte varför..



Pusspusss

2009-09-18 @ 16:49:03
URL: http://wannabeskinandbones.blogg.se/
Postat av: thinbeauty

ta bara tag i det & börja äta nyttigt igen & träna :) varje dag är en ny dag, det är bara att börja om.



ibland blir man verkligen så depp att man inte orkar med något. jag som verkligen måste plugga för att jag satsar på högsta nivå, orkar inte plugga & då blir jag stressad hela tiden. nu på senare tid har jag dock börjat plugga & göra allt rätt, även fast jag har blivit mer depp än tidigare. vill bara göra allt rätt liksom. även fast det känns som att jag närsomhelst kommer falla ihop.



ha en bra kväll! puss<3

2009-09-18 @ 17:53:06
URL: http://thinbeauty.devote.se
Postat av: pam

Haha är du lite pryd kanske? xD

Det är ju skillnad på vanliga bilder och sen Konstnärliga "Nude" foton . Han som tagit dessa bilder jag lägger upp på min blogg är en grymt jäkla duktig fotograf.



kram

2009-09-18 @ 20:24:54
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: Gusten

Det stämmer som ebba sa. max 1-2 matskedar linfrö per dag. i stora mängder är det giftigt då det innehåller cyanid. det användes bland annat under andra världskriget som en självmordsmetod. när du tuggar de hela linfröna så krossas en del av dem av tänderna ändå, så du får den goda effekten för magen. köp hela istället för krossade!

2009-09-22 @ 10:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0