Harså mycket att göra!


   Borde städa lägenheten, vattna blommorna, få tag på tanläkaren så att jagkan boka om en tid, gå och handla lite toapapper och shit... Okej itne så mycket, men det känns mycket.. Änd sitter jaghellre här vid datorn och kollar runt.. Tar tid att svara på saker också^^ Ska träna senare ikväll. Tänkte att om jag tränar senare så kommer jag inte vara hemma förän sent och slipper då sitta vid tvn ochdatorn och svulla i mig saker... Okej jag har svullat scones den senaste tiden men det är ändå ca 5ookcal >.< ochdå nämner jaginte ens det som finns i min marmelad och smör...


   Ajja iaf.. Jaghartänkt öppna upp en msn som jag tänkte använda bara till alla här.. mailen är [email protected] och man kan också nå mig på bara den mailen.
  
   nä ska inte sitta och slö sitta här nu, måste göra något!!!

   kram

Kommentarer
Postat av: thinbeauty

alltså, jag mår dåligt för att jag alltid vill göra allt så bra som möjligt, och när jag sedan inte gör det blir jag bara besviken & börjar hata mig själv. sen vet jag inte om jag skulle våga berätta för nån att jag mår dåligt, en person berättade förut att jag mådde dåligt & ända sen dess har jag svårt för att lita på folk..



åh, jag älskar oxå att läsa!



puss, ha en bra dag.<3

2009-09-08 @ 15:20:08
URL: http://thinbeauty.devote.se
Postat av: DPYKM

Jag älskar också pannkakor, men inte med sylt. Och det finns ju inte så mycket annat att ha på? XD

Jordgubbar är gott, färska eller frusna spelar ingen roll för mig haha. Bara det inte är jordgubbssylt för det innebär rejäl hets (av någon anledning?)...

2009-09-08 @ 17:39:22
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Tess

Jo precis.. men det är andra utifrån som står i vägen liksom..



hehe I know the feeling, mycket att göra men helst sitter man bar aoch slöar. Produktivt värre!

2009-09-08 @ 22:39:44
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0