Godmorgon


   Är ganska trött fortf men blir piggare och piggare för varjeminut som går^^ Jag ska jobba idag, skulle hellre vilja vara ledig en vecka till känner jag dock för nu börjar hets jobbet. Jag jobbar sjukt mycket och det känns inte som att man är ledig någon gång typ>.< Men måste iaf till jobbet idag i vilket fall för att prata med min chef om att ajg ska till London 1-3 oktober.. Det SKA bli skit kul att få komma iväg utomlands lite!^^Även fast det är med familjen PLUS morföräldrar och farföräldrar>.< Men jagharblivit lovad av min mor att jagoch minsyster ska få dela rum, så tror det kommer vara lugnt då. Får spenderar de mesta av tiden med min syster helt enkelt^^ Min syster vill sealla turist föremål så som Big Ben och madame Tussaudetex, jag är helt fine med det, även fast jag nog skulle tycka det vore roligareatt gå på marknaderna och i affärer^^ Tycker det känns lite pinsamt att vara turist och glo på såna saker...
   Är det ngn som vet ngn pärla i London?

  
Innan jobbet idag ska jagtill gymmet, ävenfast det skulle känts skönare attbara liggai sängen en stundtill så måste jag! Får inte tappa att jag tycker det är skönt att gåtill gymmet nu!
   En annan sak jag måste göra är att sluta äta de fördömda sconesen. Då må varanyttigare än vanligaochde må vara förbaskat goda, men viktmässigt är de förjäfliga!!!Jag visste ju innan att bröd inte är bra för vikten så det kanske varalika bra att jag såg nu hur mycket de gör! Så slut med det! Får se till att ha ngt annat att göranär suget kommer in på kvällen! Några bra men nyttiga tips som ni andra har? 
  
   Shit måste köpa present till min lillebror som fyllde förra månaden>.< är sämst på att komma ihåg födelsedagar! Sitter här och har brevid mig två vykort jagskaskicka till mina minsting kusiner som fylldeförra månaden och tom en i Juli tror jag >.< Pinsamt! Men bättre att ajgskickar de försent än aldrig ^^

   Minhibiskus slog ut idag! Den är så förbannat fin verkligen! Love you long time!^^ Suck får mig att tänka på min halvfärdiga tatuering på höften, en hibiskus, som min kompis på börjai april. Vill så gärna få den klar!Sen vill jag ju ha flerlängst med sidan och sen någon sorts rankor som klättrar med blommorna! Sen villjagju också ortsätta på min stjärna på vänster armen! Vill att den senare ska kunna gå ihop med blommorna på sidan, men ajg vet inte hur än, vill inte ha "stjärn rankor" liksom.

   Från det ena till det andra, som det så ofta blir för mig, så måste jag berätta om en helt sjuk drömjaghadei förrgår! Berättar den i korthet. Onödigt för er att höra om att jag kommer ihåg vilka affärer jaggick in i och hur de såg ut ;)

   Jag drömde att jagvar i London och skulle jul shoppa. Gick runt ochkom till en affär som precis höll på att stänga ned, var bara en tjej som jobbade där inne ochjag gickför att kolla. Vi börja flörta och det sluta med att vi sex. Jag var på henne och fingra henne medans jag gnugga mig själv mot hennes ben tills vi båda kom.

  
Först och främst vill ajg säga att jagär faktiskt hetro. Jag har funderat på om jag kanvara bi eller ngt men kommit fram till att jag inte kan blikär i tjejer utan bara känna en atraktion. Jag har absolut inget problem med homosexuella, min ena närmsta kompis är flata ochjagharvart med ute med hennes "flat gäng" som jagkallar de^^ (Dock i tysthet för mig själv så ingen blir sur ;P) Visst jag har funderat på hur det skullevara att ligga med en tjej, men har inte precis velat ta reda på det.
   Trots det så freaka den här drömmen mig lite.. Det var liksom wtf? vad hände? Och jag tror det som jagtyckte varläskigast var att jagpå ngt sätt verkligen kom i drömmen! Nej, när jag vakan så var jag inte fuktig i trosorna eller andfådd. Det var mer en psykisk orgasm som verkligen kändes riktig! Ni vet med uppstegningen och allt! Stört...
   Jag är sämst på drömtydning men fattar att det inte betyder att ajgär gay. Både enligt hur jagsjälv känner mig och att det skulle vara för uppenbart eller ngt ;) Menvad fan kan det vara annars? Att jag vill släppa lös och vara galen och göra ngt helt nytt? Kan det peka på att jag kanske ska börja plugga eller skaffa nytt jobb? Betyder det att det finns helt oväntade lösningar på mina problem (Att jag ligger med en tjej i drömmen = Jag kan verkligen inte få en kille så jag provar ngt annat..) Jag vet verkligen inte...
   I natt hade jag en annan dröm, om än liknande. Jag drömde att ajgvar på mitt läger och att det var sommar och barn var där. Och jag höll på att få till det med en kille som jag känner. Han är två år yngre än mig, men så jäääääfla snygg så det inte är sant! ^^ Men ngt kom i vägen.. Kommer inte riktigt i håg men det var ngt med barn som snodde ngt och de var osynliga. Det syntes bara deras skugga. Men att jag drömmer om sex.. Vad kan det betyda igentligen? Jag vet att jagverkligen behöver ett knull, så att säga.. Det är två månader sedan nu ;) men jag vet ju själv att jag hellre vill starta ett förhållande med ngnistället för bara ett ligg.. Oh my.. vad ska jag ta mig till med mig själv igentligen!^^


   Nä ska äta en skål med allbran (Fullkorns nom nom^^) och sendra mig till gymmet! ^^

   puss

Kommentarer
Postat av: Skinny

Sv:165 :)

2009-09-09 @ 12:11:25
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: DPYKM

Jag måste rusa så jag läser ditt inlägg+svarar på din kommentar typ imorgon XD

kram

2009-09-09 @ 13:26:00
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: thinbeauty

sv: haha, ja, vissa tycker ju att Tokio Hotel är lite barnsliga, men jag har lyssnat på dom i typ 3 år, så dom har ett plats i mitt hjärta ;p



hm, drick varma koppen eller te, det varma gör dej mätt. eller köp såna här bokstavskex från brago för barn. ganska små, men innehåller bara 3kcal eller något sånt i ett kex :o



åh vad kul att åka till london, nu blir jag avundsjuk ;)

2009-09-09 @ 14:44:52
URL: http://thinbeauty.devote.se
Postat av: borninjune

I´m back!

Jag tror faktiskt att det stämmer. Att vissa inlägg är gjorda av mitt inre barn som längtar efter att bli omhändertagen, älskad och fa känna sig trygg och säker. Under den första langa perioden da jag fick psykologisk vård och bodde på sjukhuset (7 månader) gick mycket av terapin ut på att arbeta med sitt inre barn.



Läste att du ska till London. Var där för tio år sedan, kan därför inte ge värsta bra tipsen. Vaxkabinettet är i alla fall coolt. Vissa av figurerna är riktigt lika orginalet och ser levande ut.



Kramen

2009-09-09 @ 17:32:44
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: Skinny

Ville bara säga att OM du läser min blogg så ska du veta att jag sätter lösen på den snart.Om du vill ha det så kommentera.Kram<3

2009-09-09 @ 21:03:44
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: Skinny

Användarnamn:Skinny

Lösenord:Bitch

2009-09-10 @ 11:42:06
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0