Första träningen på länge länge...


   Jag är helt slut och ändå så orka jag nte så mycket ;P Körde intervall på löpbandet i en kvart, höll på att dö ;) Sen körde jag tio min på ngn annan mojäng de hade som jag inte riktigt förstod och tillsist gick jag hyfsat raskt i en halvtimme på löpbandet. Kanske inte så mycket men det räckte för att få mig hur trött som helst nu ^^ Jag ska dessutom på advanced yoga kockan 19, får se hur mycket jag orkar, måste hur som helst hämta mina träningskläder som jag lämnade på gymmet.
   iaf. Det känns bra att ha vart där idag och jag hoppas verkligen att jag klarar av att fortsätta gå nu också!!! Ska på ngt nytt som de har börjat med som heter sats flow som ska vara en blandning av typ lite kampsport, thai si/xi/shee/chi/wtf? och annat..  låter super kul då jag har tänkt ett tag att jag skulle vilja prova på deras combat innan! Så härhar vi en blandningsomlåter super duper kul då ajg gillar lite flum flum som yoga^^
   Vet ni vad det bästa är med träningen? Att jag känner mig så glad! Jag känner mig verkligen jätte positiv ochdet känns verkligen bra inom mig! Det är ju det här  (och viktnedgång) som jag vill få ut av träning! Ochdet känns verkligen underbart att det funkar^^ Nu får vi bara hoppas att jag orkar med yogan ikväll också, har ju som sagt inte tränat ngt på tre månader ochaadvanced yoga är kanske inte det bästa att börja med igentligen^^ Men jag ställer mig längst bak så ser ingen mina misstag ajg gör^^ Dessutom så är det med min favvo instruktör ikväll, jag vet hur bra han är och då känner jag att det borde bli skitkul!

   Jag köpte ett par skor idag! Surprise surprise, hur skulle jag annars ha kunnat träna:P de kosta 8oo (799) kändes lite i hjärtat men det är verkligen värt det! Nu kan jag ha de andra skorna, om jag hittar de, till promenader istället! Slipper skämmas när jag kommer till gymmet i ett par smutsiga skor >.< Köpte en träningströja också för en hundra lapp (det kändes omg tack så mycket! i huvudet när jag hitta den^^) och eftersom att ajg kom på att jag hade glömt strumpor i affären så köpte jag det också (tag två för 99, tre pack, vita, vad det nu heter när de bara går till ankeln. Ankel strumpor?) De ska jag bara ha till träningen, har jag de på jobbet blir de ju förstörda med en gång, så å big no no till det!
   Jag har ätit en tallrik med allbrans med mellanmjölk ochsötningsmedel och två bananer idag, det känns riktigt bra! Dels för att det är lite ochdels för att det betyder att ajg inte kommer behöva bajsa på länge >.< Det köndes som att jag skulle dö av smärta när jag gick på toa i morse! Ochtrots att jag tog lax. medel så blev det riktigt hemskt! Tror det är en spricka ochatt den har liksom gått in i rumpan... Inte kul, kan jag lova!!
 
   Jag läste i min vogue bok i går. Riktigt bra och det stod allt möjligt i den verkligen! Om skönhet dock då det är stora skönhetsboken^^ Det stod det vanliga om hudvård ochsånt men det var också jätte bra kapitel om hälsan, kroppsformer, näringslära, äs eller psykiskta problem i samband med mat  som det hette i boken. Det som var så skönt med det kapitlet om äs var att det inte bara var om Bulimi eller anorexia (Stod ju självklart om det också..) utan också om två andra former! Stressätande och Tvångsätande. Och jag är så tvångsätande! Jag tänkte skriva ned här vad det står om tvångsätande eller tvångsbantande som det också kallas, senare ikväll efter yogan, hinner inte riktigt nu...

   puss på er så länge!

 


Kommentarer
Postat av: ebba

Vad bra att du blir glad och tycker det är KUL att träna! Då vill man ju träna ofta!(jag längtar som fan tills jag kommer tycka det är kul att träna igen, men vet att jag komemr avsky varje millisekund av träning fram till dess att jag blir smal och känner att jag inte behöver banta.. nu är träning ett måste för att gå ned i vikt... då komemr det återigen bli en hobby jag gör för att jag vill!)



Vill supergärna läsa vad de skriver, tror jag kan vara en stressätare, men även tröstätare... Tex som nu när det är så mkt i skolan får jag säga åt mig själv på skarpen att tänka "nej jag åt middag jag är inte hungrig, så varför vill jag gå och ta frukt för??". :/



Jag vet att det är pinsamt, men ska du inte gå till doktorn? Tex kan ju ändtarmen spricka vid förlossning och då måste man sy igen sprickan... sånt blir ju bara värre med tiden. Nu menar jag inte att det är så illa för dig, men eftersom den inte självläkt på ett tag utan blivit värre borde du verkligen kolla upp det innan det blir ännu värre!



ta hand om dig sötnos, puss

2009-09-01 @ 21:24:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0