Förlåt.


   Ja jag vet. Jag är jätte tråkig som inte orkar svara just nu>.< Är så grymt trött plus att jag har kommit på boven av min svullna mage! Det är Kaffe! Antagligen för starkt för mig då jag svullnar upp som en ballongoch måste springaochbajsatyp hela tiden för att inte göra på mig >.< inte kul...
   Jag ska gåoch lägga mig nu, behöver det då jag harvart uppe sen 5.30... I mon ska jag upp 5! Vill komma tidigt till jobbet så att jag hinner med allt så att jag kan hjälpa en tjej på jobbet då hon har aödrig öppnat förut... Blir hennes tredje dag i mon eofs och hon är snabblärd somfan...Kanske om jag hinnermed allt jag ska göra så kan jag lära henne öppna kök ist för service imon! ^^

   jag har ju haft min steg räknare nu på mig i någradagar... Tänkte bara skriva in hur mycket jag igentligen går genom mitt jobb. Jag tror att Aerobics step inte är ngt vid sidan av utan det är så mångasteg som ajg har gtt snabbt liksom^^ Nej jag har inte lyckats läsa manualen än;P

   Fredags 11/9

  
10029 Steps
   1725 Aerobics steps

   Lördag 12/9 Träna innan jobbet

   18109 Steps

   7055 Aerobics steps

   Söndag 13/9 Leeeedig

  
3064 Steps
   0 Aerobics step

   Måndag 14/9 Träna efter jobbet
  
  
18616 Steps
  
6212 Aerobics steps

   Tisdag 15/5 Idag

  
14105 Steps
  
3668 Aerobics steps

  
Jag tycker det känns mer änvad det är... Men känns ändå bra att jag går det jag ska gå, nästan, varje dag^^

   Btw, jag läste slut Aniara igår, har ni inte läst den så måste ni det!!!, har nu börjat med The Host eller Genom dina ögon somden heter, av Stephanie Meyer, Twilight kvinnan :P

   nusova.. Puss

Kommentarer
Postat av: Tess

ja, haha jag kanske också har svagare imunsystem.. haha det är sjutk hur mcyekt vi offrar för det här. But I really think it's worth it.

2009-09-16 @ 09:16:38
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: Phia

Stay strong!

2009-09-16 @ 10:52:03
URL: http://misslyckadidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0