Farväl onyttig mat!


   Shit det blev verkligen svul idag! >.< vete fan varför! Har inte ens vart sugen på riktig mat vilket är synd :( Nu får det ligga i frysen tills nästa gång jag jobbar! Det blir som ett avsked, ett sista farväl till maten... Och då menar jag verkligen boom fadderalla la avsked >.< = rejält svull... Två glassar men massa kola sås, en "fullkornsmacka" och två jordgubb vanilj pajer.. Förstår ni? Värsta är att allt förutom en glass och en paj skulle inte existera om jag inte hade råkat komma förtidigt till jobbet.... Men men.. Oktober är en snusk fri månad och jag tänker hålla det så!

  Gussen, jag ska på BSM Basic Shift Management som är för att bli arbetsledare, ska bli kul! ^^ Er andra vågar jag int svara på här! Är ju på jobbet...

   Men puss puss och tjing!

Kommentarer
Postat av: Gussen

Aha kul! :) hur länge blir du borta? plugga inte ihjäl dig :)

2009-10-01 @ 16:41:49
Postat av: thinbeauty

sv: nej, jag vågar inte gå till UM för att berätta. asså jag håller på att explodera av ångest, men saken är den att jag är jätterädd för att berätta. då kommer hela mig fasad; "jag klarar av allt, jag är stark, jag kämpar" förstöras. alla tror ju att jag kämpar mitt hårdaste med studierna & så, så om det skulle visa sig att jag har ett problem skulle folk inte fatta vem jag är, dom skulle se mig som, tjejen med ångest, liksom. sen vill jag inte att nån i min närhet ska få reda på detta..UM har ju tystnadsplikt, men när dom får höra mina tankar & vad jag planerar kommer dom tvångsinlägga mig & alla kommer få reda på det, så jag är så splittrad när det gäller just detta..



tack ändå för att du bryr dig, du ska veta hur mycket du betyder!



min syster är 10 år.. men jag försöker få henne att tänka på annat, & nu på sistone har jag märkt att hon bryr sig mer om att vara med kompisar & sådant än utseende, så jag kan pusta ut.



pussar<3

2009-10-02 @ 07:43:51
URL: http://thinbeauty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0