Ångesten som tog över...


   Försov mig igår... Behöver jag säga hur dåligt jag mådde hela den dagen? Att min chef sen kommer och säger att det inte är okej och att jag inte får göra det gör det och dessutom säger att han kör skiftet istället för mig gör mig dessutom ännu mer ledsen, det är som att han inte kan förstå att jag inte gör det med flit! Tror han att jag tycker det är kul att försova mig? Tror han att jag vill med flit bli av med timmar och deras förtroende? Det verkar som det. Efter att han sa så så börja jag tjuta, jag hade lovat mig själv att inte göra det på vagen till jobbet, men det brast efter att han sa det. Det värsta var att det kändes som att han ignorera det. Visst vad ska han göra? Men det skulle vara så skönt att ha fått någon sorts tröst, jag hatar att jag kan försova mig! Jag är livrädd varje gång jag ska gå och lägga mig för att jag ska försova mig dagen efter. 
   Inte blev det väll bättre av att när jag skulle räkna gårdagens pengar så glömde jag lägga i en enkrona. Känns som att jag inte kan göra något rätt! Jag försöker tänka att gud har en plan med det, att han gjorde så att jag försov mig för att han visste att jag behöver sova lite extra då jag alltid går upp så tidigt när jag ska jobba. Men ändå...

   fan

   Iaf. Jag orka inte skriva om det igår, kom hem och var lite deppig. Satte mig framför tvn och spelade lite på internet spel. Dock så kom jag inte isäng föränns halv tolv i natt heller, mindre lyckat... Men jag kom upp iaf och det är jag jätte glad över^^ Dock så är jag otroligt trött nu! >.<

   En annan sak, jag tror jag håller på att få en rejäl crush på en kill på jobbet. Problemet: Han är tre år yngre och går i skolan. GUD! jag vet att ålder inte ska vara något hinder men jag kan inte hjälpa det ändå! Tycker det är pinsamt, förut har det bara vart R***** men nu så är det "oj". Ja han är ju söt, men som sagt, han går i skolan fortf tom. Han har hånglat med två andra tjejer på jobbet som jag vet om, en tjej som han iaf vart kär i. Jag har börjat fantisera om det och det är ju inte precis några oskyldiga tankar! Han jobba i förrgår och igår, första dan var okej men det var då jag kom på mig själv, han är så snäll och go! Lite mer vuxen än de andra killarna och är grym på att ta ansvar! Igår var jag på dåligt humörn men han fick mig att le ändå!
   Vad fan ska jag göra? Jag kan ju inte gå runt och vara småförälskad sådär bara!

   jag ska försöka svara ikväll på era kommentarer eller imon. beroende på hur trött jag är när jag kommer hem!

   kramar

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej tjejen!



Du har en underbar blogg och den är verkligen toksnygg!!



Jag har verkligen ingen koll på hur man startar eller gör bloggdesign, du skulle inte kunna hjälpa mig, lovar att hjälpa dig med en massa nyttigheter och dieter :)



Maila mig!!



Mvh Tess

2009-10-19 @ 08:55:00
Postat av: Marie

Tänkte bara skicka lite pepp till oss som är med i tävlingen :) Hoppas du mår bättre idag, kram marie

2009-10-19 @ 11:30:52
URL: http://mymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0