FU


   Gud,dagarna bara går verkligen... Nog tack vare att jag har haft mindator i sovrummet påmitt skrivbord. Menjag sitter aldrig där och är på datorn. Är jag på datorn så brukar det vara, som nu, framför tvn.So here Iam. Jag har vart ganska borta pga jobb. Jag har hållt fasta måltided och försöker inte äta så mycket imellan de. Jag har vart duktig de senaste dagarna och inte ätit ngt onyttigt påjobbet. Tog med mig pannkakor idag och åt inget annat^^ Dock failuremed salta skruvar och lös godis  nu på kvällen>.< men det blir baradet.ochjagär nöjdöver migsjälv att ajginte äter glass ochskit på jobbet längre! Tack gode gud för att vi harfått nya sallader!^^

   Men jag känner mig fortf helt numb i mitt sätt att vara. :( varför kan jag inte ta migi kragen och sluta? donno. Varför vill jag inte kämpa?donno. jag önskar så himla mycket men ajg kan inte göra det. Jag kan itne, orkar inte... fuuk.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Men se det så här gumman - du har ju tagit ett steg framåt! Du har bytt ut den största delen av dålig mat mot bra mat. Och det är ju inte "så lite" det heller! Det viktigaste är att se det positiva i situationen, annars ser man ingen anledning att fortsätta kämpa!!



En fråga bara.. de där bröden man får till salladen på donken, är det friterat eller? Åt en grillad ky sallad där för ett par dagar sedan, men så fort jag rörde vid brödet känndes det helt fettigt så jag vågade inte äta det... Men så kollade jag på deras hemsida hur många kalorier det innehåller, och det verkar vara lite få för att vara friterat?

2009-05-22 @ 08:54:04
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: Ebba

Inget är värre än att kämpa, kämpa kämpa utan att se resultat. Då ger man ju bara upp :/ Så jag vet vad du menar. Det suger... Men det värsta är ju att man bara har två val - att fortsätta kämpa eller lägga sig ned och ge upp.. Och det sistnämnda FÅR DU INTE för mig! Utan upp igen gumman!



Hur är allt annars då? Med familjen, vännerna och "killen"? Ajuste, dum fråga egentligen, men jag komemr inte ihåg ifall du pratat ngt mer med honom efter att du gjorde aborten? Vet han om det ens eller vågade du aldrig berätta?



Hopaps helgen blir bra, puss!

2009-05-23 @ 12:41:37
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0