tanke


 Fick gå tidigare från jobbet idag vilket var välldigt skönt! ^^ Jag har tänkt på det hä'r med att jag inte skriver lika mycket längre. Är det för att jag mår bättre eller för att jag har mindre tid? jag tror nog på det senare alternativet mer änn det förra. Jag antar att jag måste m¨å bättre än när jag bpodde i norrköping men ändp känner jag mig fortf ensam.. Det är så att ajg saknar Norrköping och det känns som att det skulle vara bättre om jag flytta dit igen.. Men samtidigt så vet ajg att det inte är ngn bra idée då jag antagligen kommer må ännu sämre...

   jag känner mig instängd, inträngd i ett mörkt hörn och ingen vill ta på mig eller ens se mig. Jag känner mig som pesten, inget som ngn vill ha. Men samtidigt vet jag att det int eär sant. jag vet att det finns folk som bryr sig men jag känner det inte så tydligt. Är jag självisk?  Antagligen. Jag tänker på mig hur jag mår och hur jag känner, vad jag tycker och jag tycker att ingen bryr sig. Som min vänn sa, Världen kretsar inte runt dig. Vilket är både sant och falskt. Jag tänker mycket på hur jag tar saker och tyckre när andra gör på ett sätt som ajg inte gillar är fel. men samtidigt bryr jag mig otroligt mycket om hur andra har det och mår. Dock så är det samma vänn som sa att världen inte kretsa kring mig som också inte trodde på mig när jag sa att jag verkligen inte orkar göra vissa saker, som att söka nytt jobb. Hon kunde inte förstå vad som skulle hindra än från det. det var ju bara "att gå ut och göra det". Antar att om man inte har vart riktigt deprimerad så kan man inte tänka sig in i det ordentligt. (Här försöker jag komma på ngt att jämföra med som jag inte kan tänka mig in i men jag kommer inte på ngt.)

   (Min piercing ring i läppen luktar sjukt äckligt men på samma gång så är jag så fascinerad av den doften att jag bara måste lukta på ringen. Hur kan det vara så?)

here we go for the hundredth time  hand grenade pins in every line  throw 'em up and let something shine  going out of my fucking mind  filthy mouth / no excuse  find a new place to hang this noose  string me up from atop these roofs  knot it tight so i won't get loose  truth is / you can stop and stare  bled myself out and no one cares  dug the trench out / laid down there  with a shovel up out of reach somewhere  yeah / someone pour it in  make it a dirt dance floor again  say your prayers and stomp it out  when they bring that chorus in   i bleed it out  diggin' deeper just to throw it away  i bleed it out  diggin' deeper just to throw it away  i bleed it out  diggin' deeper just to throw it away  just to throw it away  just to throw it away   i bleed it out / go / stop the show  choppy words and a sloppy flow  shotgun opera / lock and load  cock it back and then watch it go  mama help me / i've been cursed  death is rolling in every verse  candy paint on his brand new hearse  can't contain him / he knows he works  fuck this hurts / i won't lie / doesn't matter how hard i try  half the words don't mean a thing and i know i won't be satisfied  so why try ignoring him  make it a dirt dance floor again  say your prayers and stomp it out  when they bring that chorus in   i bleed it out  diggin' deeper just to throw it away  i bleed it out  diggin' deeper just to throw it away  i bleed it out  diggin' deeper just to throw it away  just to throw it away  just to throw it away  i bleed it out  i've opened up these scars  i'll make you face this  i pull myself apart  i'll make you face this now  i bleed it out  diggin' deeper just to throw it away  i bleed it out  diggin' deeper just to throw it away  i bleed it out  diggin' deeper just to throw it away  just to throw it away  just to throw it away  i bleed it out  diggin' deeper just to throw it away  i bleed it out  diggin' deeper just to throw it away  i bleed it out  diggin' deeper just to throw it away  just to throw it away  just to throw it away  i bleed it out i bleed it out i bleed it out

Linkin Park - Bleed it out





















Kommentarer
Postat av: -Moi

åh jag vill pierca mig! var i läppen har du den? gjorde det väldigt ont :(?



Svar: det är lugnt, jag är helt opepp på att blogga också egentligen för jag har så mycket nu i skolan och sånt såhär innan avslutningen.

ja, jag har lyckats rubba mitt stillastående. gick upp först men nu är jag on my way ner igen.

hur mår du?

kramar<3

2009-05-15 @ 14:57:55
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0