det vart ett itet uppehåll.


   jag vet inte vadsom händer. Jagärgrymt trött ochskulle nog behövangra dagars ledig het till. Haren imon men det ger ju inte särskillt mycket om man säger så >.< Sen är jag ledigpå söndag efter det. Smart av dig att du tog på dig ett extra passThea>.<

   Jag har ingen ork föratt kämpa känns det som. Jag har visserligen varit duktig och tagit med mig hemmagjord mat till jobbet istället för att äta där, men det har ju ändå slinkit ned dum saker.. Är det för att ajg är så trött som jag inte orkar bry mig om vadajg äter? Var jju visserligen ute med jobbet i fredags och vi skulle käka, Åt lax som ändå är nyttigt liksom men åt dessutom världens störst aglass efter åt.. Jag vet inte hur jag känner för det. En del av mig bryr sig inte ihuvud taget (Den är helt numb) medansendel av mig skriker nästan ångest ochundrar vad jag håller på med... va fan...
   Del ett nu iaf ärju att jag måste sluta äta glassen påjobbet! Dehar tagit bort kola såsen, Tack gode gud för det! Men nu harvi fått in En marrängsvish glass som ärtokigt god också>.<fanfanfan...


   jag tycker det värsta är att jagvet allade här små trixen på hur jag ska göra för att hålla mig borta från allt men jag orkar liksom inte bry mig..  Känns som att jag bara äter ochäter. Även fast jagbajsarsomengnu just nu(Jätte konstigt menjag gör det...) så gårjaginte nedngt..Står så jädra stilla... fanfanfan... ge mig mer energi ngn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0