17/5


   Idag är jag äntligen ledig. Visst bara för en dag mendeträcker gott och väl för mig just nu känner jag ^^ Okej jag ska inte ljuga. Det skulle ha vart skönt att ha vart ledig ännu längre, men man tager vad man haver liksom^^ Är så grymt trött. Måste vara för att ajg var och träna innan jag jobba igår ochsen fick vi cp rush efter varvet... Det var kul då men nu vill jag bara skjuta mig självliksom för att jag är såtrött..
 
  Jag hade en bra dag påjobbet i går. Inte bara att jag var gladhela tiden utan också för att ajg inteåt ngt onyttigt! ^^ Jagäter inte glassen eller shaken längre för att jag får så himla ont i magen av det och vihar börjat med shaker salladerna nu! Älskade feta ost säger jagbara! ^^ Måste fortsätta käka mer frukt dock! Annars så slinker det ned massa dumma saker>.<

   Jag är i ett sånt där numb läge just nu. Ett sånt där läge då jagbara går på och på och på och jag käner inget.Alltså inget för maten. Det känns jättekonstigt... Jagvll ju sluta och gå ned,menorkar inte.. jagfattar verkligen inte varför. fan fan fan...

Kommentarer
Postat av: ebba

Shake sallad? Vad är det?



Men det är SVÅRT att låta bli att äta onyttigt när man ser/tar/luktar på det hela dagen på jobbet. Var exakt samma för mig när jag jobbade på cafe/restaurang... Det är skitsvårt! Jag lovade mig alltid att inte äta mera, men så till slut vart det så ändå :/ (speciellt när jag jobbade själv och ingen såg ifall jag åt 2 stora kokosbollar OCH ett wienerbröd lixom... och tänkte "IMORGON börjar jag banta... suck!).



Bra att du får jobba mkt nu ändå, visst det är jobbigt på sitt sätt men nu kommer ju iaf ekonomin bli bättre! :)



ta hand om dig gumms! puss & kram!

2009-05-18 @ 12:40:46
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0