..


   Sitter här igen med en tom sida framför mig och vet inte vad jag ska skriva. Som så många andra gånger. Kan skriva in vad jag har ätit...

   Ett salladsbröd, två strut glassar, en toast, två skålar med allbran med banan i och en skål glass med kola sås..

   Gptt hyfsat bra, lite smått stolt över dagen då jag klarat undan mig frpn sött. förutom glassen. Men det är bara hundra kcal i en glass och ingen sås, bättre än en buller känns det som eller ngt annat sånt^^ Mår lite illa dock nu, blev för mycket ändå med allbra och glass.. Var mätt efter allbran skålen men tvinga i mig glassen >.<

   Ingen svarar mig. Försöker få tag på folk i sms men ingen svarar :( Skickat till Jo, Em och Sb. Em har jagförsökt få svarfrån i över två veckor nu... Känns oms att hon inte bryr sig

Kommentarer
Postat av: Sara

Ingen fara, blir så ibland!^^



Jag kanske borde göra det, men det känns ändå inte som att man har "tillräckligt med problem" för att gå och prata med någon, jag vet inte om jag vågar :( Som att ingen kommer tro mig och bara säga att "alla mår lite dåligt ibland".. och jag har inget förtroende för ungdomsmottagningen längre, gick dit flera gånger av en annan anledning men dom hjälpte mig aldrig, fick bara nya tider men det ledde aldrig till något ><



Funkar gör dom säkert, men jag tog nog för lite ^^ men jag odlar dom ju nu, så jag kan nog prova om några månader igen när dom växt till sig :D Går varje dag och hoppas att det ska sticka upp något haha, är så otålig av mig x)



Sjukt jobbigt när ingen vet varför kasst, och dina morföräldrar kan nog inte ens föreställa sig att du skulle må som du gör :/

Vi får se vilken stad det blir, vet inte riktigt vilken skola än ^^ Men bara jag får flytta NÅNSTANS så är jag nöjd, fast kanske inte till någon håla haha :(

2009-03-24 @ 18:06:03
URL: http://enkladdigtejp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0