Smooke


   Jag känner mig lite som rök. Försvinner och blir ett med luften men när jag syns så är jag bara irriterande...

   Har ätit tre portioner glass idag men kola sås och håller på att göra lite pasta nu. Vet att jag inte behöver det, men va fan.. Orkar inte bry mig. Kommer må skit efter, men jag orkar inte bry mig. Kommer få ångest efter, men jag orkar inte bry mig. kommer bli tjockare och tjockare, men orkar inte bry mig. Tar en Pauluns innan, men gör det ngt? Fan fan fan... Kan inte göra ngt, kan inte orka bry mig tillräckligt. Det var fane mig mer kalorier i pastan än i glassen... det är stört.. ca 15okcal per 1oog i glassen och ca 3ookcal per 1oog i pastan.. konstigt. Visst tog glassen som hade less fat (Gjorde inte precis att den smaka bättre>.<) men ändå...
  
   pastan är uppäten och den smaka inge vidare faktiskt... Billig pasta eofs men ändå... ajja... Det var inte så mycket som tur var... Fuuk glömde Paulunsen..

   Ska gå och lägga mig nu... jobbar imon..

Kommentarer
Postat av: Mysan

glass är ju inte så farligt egentligen. det nyttigaste man kan äta inom "onyttigheter" tom bättre än popcorn för glass mättar ju.. gör ju inte popcorn



och jag är också sjukt förvånad över hur mycket kalorier det är i pasta.... det är så konstigt. att någonting som klassas som nyttigt kan innehålla så mycket kcal? samma som nötter..

2009-03-19 @ 13:53:41
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0