Jag


   Dagen har gått ganska bra. Har ätit en fralla med ost och en flotta med pannkakor. Men det är åndå bättre jämfört med igår... det läskiga är att jag redan är hungrig :S Åt ju så himla mycet pannkakor >.<  kanske 4ookcal+ och sen amckorna var kanske 3ookcal.. jag är urusel på att räkan och räknar nog förlite men ändå.. gick snabbt i en kvart när jag skulle till ica. brända väll lite där:P Jag skulle vilja ha en stegräknare som de har på life. Den behöver man inte ha fast vid bältet utan man kunde typ ha den i fickan också^^ kosta trehundra sådet är ju inte så farligt:P Sen så ska jag verkligen skaffa ripped också!! Lite ger de! ^^

   NU ska jag gå och sova då jag jobbar 8-17 imorgon^^

   kramar

Kommentarer
Postat av: Camilla

Pannkakor är kolhydrater och dom ger nästan ingen mättnadskänsla, därför man enkelt kan trycka i sig godis å sånt eftermaten för dt är ju också kolhydrater, man kan ju i princip äta hur mkt som helst av dt tills dt inte får plats mer i magen :P

2009-03-24 @ 15:14:33
Postat av: Mysan

vad är ripped gumman?



kram

2009-03-25 @ 21:49:02
URL: http://thinftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0