-


  Jag åär fortf ganska upprörd över att mitt inläggg raderasdes igår för det finns no way att jag kan skriva det nu när jag är på jobbet. Fast jag skulle vilja det. Jag höll på med det i typ tre timmar (Som eofs är den tid som ajg brukar ta på mig när jag skriver inlägg framför tvn>.<) Men men vad ska jag göra...

   Nu sitter jag då på jobbet... Käkar sallads bröd som har typ 1ookcal i sig vilket är mycket bättre än om jag skulle äta fisk eller pommes... Dock har jag en bulle också.. inte bra. Men jag har lovat mig själv att jag inte ska ta en gratis bulle sen! Eller ngt annat sånt för den delen. Jag dricker sprite zero och cola zero. (No more cola för mig...)
   Ngt jag inte fattar är varför jag int kan gå ned i vikt.. känns som det bara går uppå och uppåt.. Visst antagligen äter jag förmycket (Men jag äter ju mindre än vad en "vanlig" människa äter och som håller vikten liksom!) Jag måste ju träna mer, det vet jag. Har inte tränat nu på tre veckor... Vart sjuk och har inge rena träningskläder (har ingen ren tvätt i huvud taget just nu >.<) Fan fan fan.. Vill vill vill.. Men orkar inte och kan inte.. fan fan fan..

  nä nu är rasten slut... Kanske skriver ngt när jag kommer hem... vi får se.

   puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0