under construction


   Leker fortf med bloggen men orkar inte. Har kännt mig lite vimsig hela dan. Jag har bara ätit brödet från en frukostmacka och sen ramlösa. Docksmaka jag på lite vanlig cola då jag var riktigt törstig och det var det som jag bara kunde få i mig snabbt. Nu ska jag äta mina jordgubabr ochnjuta^^
   Jag är stolt över mig själv som har lyckats hålla mig borta från allt. Svårast är det ju att gå i en mataffär när man ska handla ngt. Det är då allt sätter igång verkligen. Hunger. sug. jag vill ha allt! 

   Har verkligen ingen energi längre att skrvia. Känns lite suddigt. Ska käka upp mina nom noms och sen sova länge länge.

   kramar

Kommentarer
Postat av: Ebba

Så fort jag bestämt mig för att banta börjar jag automatiskt med matporr så fort jag inte är upptagen med annat. Typ jag ska kissa och kommer på mig själv med att tänka guuud vad gott med tortellini med ostsås... eller blåbärsmuffins med extra vaniljsocker... eller lasagne med ett tjockt lager ostsås. :/ Så tänka dig, hur det är på kvällarna när man ska sova - och man för en gångs skull faktist dessutom är hungrig o magen kurrar! :/ Skitjobbigt.



Men det är nog som du säger, bara man kommer igång och får kicken av att ha gått ned så tror jag man får blodad tand. Nu har jag gått ned ifrån 64 till 59 så satans långsamt, och pendlat en massa däremellan... Det gäller att få in en spurt så kommer nog motivationen!

2009-07-08 @ 08:17:03
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0